מבזקיםמומלציםקניות

מזמינים ברשת וממתינים שבועות למוצר? קבלו שירות מפתיע במיוחד!

רבים מאיתנו כבר לא טורחים לצאת מהבית ולחפש את המוצר שאנו צריכים. אנו מתיישבים מול מסך המחשב, מחפשים את המוצר ומבצעים הזמנה.

אין ספק שמדובר בחסכון עצום בזמן, לרוב גם חסכון כספי, אך לאחר שכבר הזמנו את המוצר מגיע החלק הכי מייאש ומרגיז וזה ההמתנה למוצר שהזמנו ואנו מחכים לו בקוצר רוח שיגיע. כשאנו מזמינים באינטרנט מחנויות בחו"ל כמו איביי, אלי אקספרס, אמזון ועוד.. במקרה הטוב אנו נמתין בין שבוע לשבועיים ולעיתים אף נמתין חודש ויותר עד שהמוצר יגיע.

אתר הקניות No Risk החליט לקחת את השירות צעד קדימה ומדובר במהפכה של ממש. קשה להאמין אבל אם אתם גרים בראשון לציון, חולון או בת ים המוצר יגיע אליכם מרגע הרכישה עד 60 דקות בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באתר הקניות No Risk שפועל משנת 2011 תוכלו למצוא בין היתר אופניים חשמליים, מצלמות רכב ואקסטרים, אוזניות ורמקולים, רחפנים, מסכי מחשב, שואבי אבק ועוד.

משלוח תוך 60 דקות בלבד ללקוח בראשון לציון, חולון ובת ים הינו צעד נוסף שעושה אתר הקניות. כבר למעלה משנה מפעיל אתר הקניות No Risk שירות משלוחים מהיר עד 5 שעות בכל אזור המרכז, בין אשדוד לנתניה. את המשלוחים מספק האתר באמצעות מערך רכבים ושליחים של החברה שהופכת עצמה לאתר הקניות עם זמן האספקה המהיר ביותר.

רכב משלוחים של No Risk

"מדובר על צעד נוסף במהפכה שאנחנו יוזמים בתחום התחרותי של המסחר המקוון בישראל. תושבי ראשון לציון, חולון ובת יכולים להזמין ולקבל גאדג'טים ומוצרי חשמל באותה מהירות כמו להזמין פיצה. בהדרגה נצמצם את זמן האספקה בכל רחבי הארץ ונרחיב את היצע המוצרים המשתתפים" אומר מייסד החברה, דימה אסכינדזה.

אתר חדשות MivzakLive לאחר שבחן את רמת השירות של אתר הקניות No Risk יצר קשר עם החברה על מנת לספק לכם הגולשים מחירים מיוחדים ומפתיעים שלא תמצאו ברשת האינטרנט.

אנו נפרסם מעת לעת מוצרים, במחירים מיוחדים עם קוד קופון שיעניק לכם, גולשי האתר הנחה בלעדית. את המוצרים נפרסם תחת הכותרת : דיל MivzakLive. שימו לב שבכל פרסום יש קישור למוצר ועם הכניסה לאתר הקניות עצמו יש להכניס את קוד הקופון לקבלת המחיר המופחת.

הדילים המיוחדים לגולשי האתר שפורסמו בשבוע האחרון:

דיל MivzakLive: אופניים חשמליים סמארט בייק 48 וולט ב-2,599 ש"ח בלבד! (המחיר באינטרנט: 2,795 ש"ח)

קישור לקנייה באתר – http://bit.ly/2tspgEq

קוד קופון לעגלת הקניות: s2deal

דיל MivzakLive: אופנוע ממונע לילדים בעיצוב הארלי דוידסון ב-399 ש"ח בלבד! (המחיר באינטרנט: 499 ש"ח)

קישור לקנייה באתר – http://bit.ly/2UWZhk6

קוד קופון לעגלת הקניות: tr1501deal

דיל MivzakLive: שולחן רמקול מעוצב עם טעינה אלחוטית ב-980 ש"ח בלבד! (המחיר באינטרנט: 1,147 ש"ח)

קישור לקנייה באתר – http://bit.ly/2X9pQUX

קוד קופון לעגלת הקניות: v800wdeal

*כל הדילים בתוקף עד 28/2/2019 או גמר המלאי.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח