מבזקיםתאונות דרכים

הוארך מעצר החשוד בתאונה הקטלנית 'פגע וברח' בכביש 264

בית משפט השלום בבאר שבע האריך בחמישה ימים (עד לתאריך 21.2) את מעצרו של תושב רהט בן 28 החשוד בתאונה הקטלנית 'פגע וברח' שאירעה אמש בכביש 264 בקטע הכביש בין רהט למשמר הנגב.

התאונה הקטלנית אמש אירעה בשעה 22:00 בה נפגע נתין זר, תושב בלארוס בן 38 בשעה שרכב על אופניו. הוא נמצא מוטל לצד הכביש כשהוא מחוסר הכרה וצוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו החייאה. לאחר שניסיונות ההחייאה בזירת התאונה כשלו, נקבע מותו.

חובש בכיר במד"א עלא אלהוזייל ופאראמדיק מד"א גדי אבוחצירה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים מעוכות, בסמוך שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעת ראש, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בפעולות החייאה, מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לזירת התאונה הגיעו חוקרי משטרה שפתחו בחקירת הנסיבות ובאיתור חשודים במעשה. תוך שעות ספורות נעצרו מספר חשודים.

מהמשטרה נמסר כי "בזמן הטיפול באירוע הגיעו לחסימה שבוצעה מספר רוכבים שסיפרו כי היו בקבוצת רוכבים שיצאה מאילת בשעות הבוקר בדרכם צפונה כשככל הנראה המנוח הקדים אותם ומאוחר יותר מצא את מותו באירוע המצער. עם התקדמות החקירה, תוך שימוש בכלים מתקדמים וניתוח ממצאי זירה, אותר בסריקות הרכב הפוגע מוסתר בתוך דיר באחד ממתחמי המגורים בעיר רהט."

עוד נמסר כי "עוכבו מספר חשודים ובסיום חקירה הוחלט על מעצרו של חשוד, בן 28 תושב רהט, יובא בצאת השבת לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בבאר שבע."

עם צאת השבת כאמור הוארך מעצרו וחקירת המשטרה נמשכת.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח