חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ שלח: "יש שיחות ומגעים ישירים בין יאיר לפיד לבין בני גנץ"

ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד, התארח היום (שבת) באירוע שבתרבות ברעננה בהנחיית ליאת רגב, והתייחס לאיחוד אפשרי בגוש המרכז.

ח"כ שלח אמר כי "יש שיחות ומגעים כולל מגעים ישירים בין יאיר לפיד לבין בני גנץ. אנחנו באים לעניין הזה של בחינת האיחוד בידיים נקיות ובנפש חפצה ואנחנו רוצים לבחון אותו באמת וברצינות כדי לראות אם הדבר הזה באמת מביא למימוש האלטרנטיבה השלטונית. אנחנו 4 שנים אומרים שאנחנו עובדים בשביל האלטרנטיבה השלטונית במדינת ישראל."

ח"כ שלח באירוע שבתרבות ברעננה בהנחיית ליאת רגב

"אבל השאלות סביב האיחוד" אמר ח"כ שלח, "זה לא רק מי יהיה מקום ראשון ומי שני – כפי שמוצג בתקשורת. איחוד זה גם שאלות מהות. הרי אנחנו רוצים לייצר בסוף מפלגת שלטון או רשימת שלטון. לרשימה הזאת צריכה להיות עמדות ברורות בנושאי ליבה. למשל: האם נכנסים או לא נכנסים לממשלה שנגד העומד בראשה יש כתב אישום – גם לפני השימוע? אנחנו בעמדה מאוד ברורה פה, ועל זה עדיין לא קיבלנו תשובה מחוסן לישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בנוסף, האם חוק גיוס ולימודי ליבה הן שאלות מהות? גם על זה לא קיבלנו תשובה. דבר נוסף. אני לא מבין מה זה חופש הצבעה בנושאים מדיניים כפי שנקבע בין בני גנץ ליעלון. עד עכשיו לא קיבלנו תשובות לשאלות ואני אומר חד משמעית: בלי תשובות לשאלות האלה, לא יהיה איחוד" אמר ח"כ שלח.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח