מבזקיםמשפטי/פליליתנועה ותחבורה

לא למד לקח: השתחרר מהכלא לפני כחודשיים ונתפס שוב נוהג

שוטרי משטרת ישראל עצרו צעיר בן 28 שהשתחרר לפני כחודשיים מהכלא בשל נהיגה ללא רישיון נהיגה ואתמול נתפס נוהג שוב על אופנוע מסוג הונדה כאשר 8 חודשי מאסר על תנאי מרחפים מעל ראשו.

אתמול (שני) שוטרי משטרת ישראל הבחינו בקטנוע שנוסע ברחובות העיר שפרעם ללא לוחיות זיהוי. השוטרים סמנו לרוכב הקטנוע לעצור אך זה האיץ את מהירות הנסיעה, תוך כדי שהוא נוהג בחוסר זהירות ומסכן את משתמשי הדרך.

ניידות משטרה הוזנקו לסייע באיתור רוכב הקטנוע אשר בשלב מסוים הגיע לדרך ללא מוצא. רוכב הקטנוע זרק את הקטנוע והחל בבריחה רגלית מהמקום לכוון החורשה עד אשר הוא נעצר ע"י השוטרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבדיקת הפרטים השוטרים הופתעו לגלות כי רוכב הקטנוע אשר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה שוחרר מהכלא לפני חודשים בגין עבירות דומות של נהיגה ללא רישיון נהיגה ואי ציות לשוטר- ובכל זאת העז לנהוג שוב על אופנוע הונדה כאשר הוא יודע שאין לו רישיון נהיגה ואסור לו לנהוג.

רוכב הקטנוע נעצר והיום הוגשה נגדו בקשה למעצרו עד תום ההליכים וכתב אישום בגין עבירות של נהיגה בזמן פסילה, אי ציות לשוטר במדים, חוסר לוחית זיהוי, נהיגה ללא רישיון נהיגה – מעולם לא הוציא, ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

במהלך השבוע שהיה נרשמו כ-1550 דוחות תנועה. 135 מתוכם בגין עבירות של אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, חצייה של הולך רגל ברמזור אדום, 22 מתוכם בגין עבירות תנועה באופנועים/קטנועים, 46 דוחות בגין עבירות תנועה של נהגים צעירים, ול- 12 נהגים נפסל רשיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות, 23 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רשיון נהיגה או שרישיונם נפסל בעבר.

במשטרת ישראל הדגישו כי היא תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח