העולם הערביחדשות הארץמבזקים

פרס לשאהידים: מאות מיליוני ש"ח לעשרות אלפי משפחות ב-2018

את התשלום העבירה הרשות הפלשתינית למשפחות המחבלים. הרשות מסתירה את היקף התשלומים שהיא מעבירה למשפחות. כ-5,000 משפחות נוספות של מחבלים מקבלות תשלום. את הדברים מפרסמת הבוקר (שלישי) לראשונה, כתבת התיישבות של 'ישראל היום'-אפרת פורשר

הרשות הפלשתינית שילמה בשנת 2018 לכל הפחות 230 מיליון שקלים ל־13,656 משפחות של מחבלים "שאהידים". נתון זה נחשף במחקר שערך עו"ד מוריס הירש, לשעבר התובע הצבאי באיו"ש, עבור מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" והגיע לידי "ישראל היום". המחקר מבוסס על נתונים שנאספו מדו"חות של ארגוני שמאל, מהרשות הפלשתינית ומהשב"כ.

זו הפעם הראשונה שישנו כימות מפורש של כספי הדמים שמשלמת הרש"פ למשפחות מחבלים הרוגים. עד היום מספר משפחות ההרוגים המקבלות תשלומים מהרשות הוערך ביותר מ־18 אלף משפחות, והוא כלל גם מחבלים מתאבדים ("שאהידים") וגם הרוגים המכונים "בלתי מעורבים", דוגמת פלשתינים שנהרגו בהפרות סדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

230 מיליון השקלים הללו מצטרפים לכחצי מיליארד השקלים שהרשות שילמה בשנת 2018 למחבלים אסירים ומשוחררים – כפי שנחשף בחודש שעבר ב"ישראל היום". בסך הכל הוציאה הרשות הפלשתינית בשנת 2018 לא פחות מ־732 מיליון שקלים למחבלים ולבני משפחותיהם.

בישיבת הממשלה שלשום הודיע רה"מ כי עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה של משרד הביטחון לצורך מימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים. חוק זה, שנכנס לתוקפו ביולי וטרם נאכף, קובע כי ישראל תקזז מכספי המסים שהיא מעבירה לרשות הפלשתינית את סכום הכסף שהיא שילמה למחבלים.

אילוסטרציה. כסף למשפחות השאהידים

3 תגובות

  1. ביבי אימפוטנט – יש דרכים לשתות להם את הכספים בחזרה אבל ביבי מעוניין להמשיך לשוטט בעולם ללא יראה מצו אפשרי של בית-הדין התפל-בדן-האג.

  2. איזה עם דפוק אנחנו… אנחנו הורגים את עצמנו. כשאין הרתעה וגורמי אכיפת החוק כבולים ככה זה נראה. שום מדינה בעולם לא מתנהגת כמונו את מי בדיוק אנחנו מנסים להרשים? ועל חשבון דם ילדינו. זה חייב להיפסק פשוט נמאס!

  3. בני זונות ימח שמם ….ועכשיו אתם מבינים למה רוצחים אותנו ? עכשיו אתם מבינים למה ? כי רב המרצחים הבו זזן ימח שמו וזיכרו משלם כל חודש …ואנחנו נותנים לזה לקרות ונותנים לזה יד …תשלמו ליהודים מיליוני שקלים כדי שיעשו להם מה שהם עושים לנו או יותר מדויק דברו איתם בשפה שלהם !!! כמה יהודים חסרי ממון יש ? והם לא רוצחים וגונבים !!! ואני מדבר על פשוטי העם לא על עבריינים וכאלה ימח שמם פשע מאורגן …אני מדבר על יהודים פשוטים בחיי היום יום שרק מטרטרים אותם מפרוצדורה לפרוצדורה תביא לי שלח לי תגיע אלינו כל מני סיבות לטרטר את היהודי החלש אבל רוצח ערבי ימח שמו שעושה מעשים שלא נתפסים במוח האנושי זה הולך לשבת בבית מלון עם כל החברה שלו וגם לקבל משכורת הוא והמשפחה שלו ימח שמם ואתם טמבלים רק רודפי כיסא וכבוד
    ..פריימריז….בחירות….מי יבחר…מלכלכים אחד על השני …חקירות …ראינו מה עשיתם לאלאור עזריה …טמבלים ואנחנו העם היהודי יותר מפגר מכולם שהוא נותן לזה לקרות!!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח