צרכנות

טיפולי בוטוקס

טיפולי בוטוקס כוללים זריקות המאפשרת לשריר להפסיק לזוז ולהתכווץ. הביטוי בוטוקס הינו השם של החומר אשר ניתן להשתמש בזריקות אלו, ושמו המלא הוא "בוטוליניום טוקסין". הוא עשוי מחלבון המאפשר לטשטש כתמים וקמטים שגברים ונשים מעדיפים להיפטר מהפ. בשנים האחרונות, בוטוקס נהיה נפוץ ופופולרי עבור אנשים רבים וכיום ניתן למצוא קליניקות רבות המעניקות שירות זה. טיפול זה מעניק לפנים מראה זוהר וצעיר יותר, ומסיבה זו הטיפולים הינם מאוד מבוקשים עבור האוכלוסייה. על מנת להבין היטב את תופעה זו, ניתן לברר אלו דברים מומלץ לדעת לפני לבצע טיפולי בוטוקס.

המדריך המלא: לפני שמזריקים בוטוקס

טיפולי בוטוקס שינו את עולם האסתטיקה לנשים וגברים רבים אשר מחפשים את המראה הטבעי ללא קמטי הבעה. ניתן היום לבצע טיפול זה באזורים הפנים לתוצאות שונות כגון, טשטוש קו הלסת, להגדלת שפתיים, קמטי המצח, הצוואר והעיניים. לפני שעוברים זריקות של בוטוקס, מומלץ לברר כמה קריטריונים חשובים על מנת לברר אם הנכם מתאימים לטיפול זה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • כפי שנאמר, הבוטוקס מאפשר לשנות את ההבעה הפנים של האדם. ובכון, ניתן לטשטש קטמים הגורמים למראה עייף, כועס, עצוב או לעיתים עצבני. בנוסף לכך, זריקות אלו יכולות לשפר את מראה של חוסר סימטריה באזור העיניים והגבות.
  • טיפולים אלו משפיעים לרוב יומיים אחרי הזריקות וניתן כבר לראות תוצאות בטווח הקצר. בנוסף לכך, התוצאות נשארות בין שלושה לשישה חודשים. בתום הזמן, ניתן לעשות הזרקות חדשות על מנת לשמור על המראה הרצוי. יש לציין שכל טיפול שונה בין אדם לאדם והינם יכולים לעיתים להשפיע אחרי 2 או 3 זריקות באותו אזור, על מנת לראות תוצאות.
  • טיפולי בוטוקס מיועדים מגילאי 20, ומומלץ לבצע טיפולי אלו על מנת למנוע מקמטי עתידיים. ובכן, בוטוקס אינו משפיע ישירות על שרירי הפנים, אך הוא יכול לדחות ולהפחית את כמות הקמטים בגילאים מבוגרים יותר.
  • זריקות אלו נעשו ללא הרדמה חלקית או מלאה, אלא רופאים רבים מיועדים להשתמש במשחה אשר מאלחשת את הכאב.
  • יש לציין שקיימות מעט תופעות לוואי לאחר טיפול זה, לרוב הינן קלות ומקומיות. למשל, נפיחות וחולשה בשרירים באזור ההזרקה וסימנים כחולים עלולים להופיע באותו אזור שעבר את הטיפול. תופעות אלו עוברות לאחר מספר שבועות. במידה ואינם עוברים, יש לברר עם פלסטיקאי מומחה בדחיפות על מנת לבצע בדיקה ולאבחן מדוע הופיעו תופעות לוואי.
  • טיפולי בוטוקס הינם אסורים לחלוטין לנשים בהריון או נשים שמניקות.

על מנת לבצע טיפול בוטוקס מומלץ להבין מהו התהליך, ויש לקבוע פגישת יעוץ עם איש מקצוע על מנת לברר את כל פרטים אלו. פגישה זו יאפשר להבין אם הזריקה אשר הנכם רוצים לבצע מיועד ומתאים לפנים שלכם.

בנוסף לכך, מומלץ לבחור במומחה לכירורגיה פלסטית מקצועי על מנת שהתוצאות יהיו כפי הדרישות. במהלך הפגישה ניתן לשאול אותו מספר שאלות ולבצע תכנית על ביצועים וזריקות עתידיים

Back to top button