מבזקיםמשפטי/פלילי

5 תושבי פתח תקווה הואשמו בתקיפת צעיר – צפו בתיעוד

ביום שני בשבוע שעבר (4.2) התקבל דיווח במשטרה על תקיפה ברחוב יצחק בן צבי בפתח תקווה. כוחות משטרה שהוזעקו לזירת האירוע פתחו בחקירה ממנה עלה כי בין החשודים לקורבן התפתח וויכוח במהלכו רדפו אחריו מרחוב יוספברג בעיר על למקום מגוריו של הקורבן ברחוב יצחק בן צבי. בזמן שרדפו אחריו צעקו לעברו: "אני ארצח אותך היום, אתה מת".

לאחר שהקורבן נכנס ללובי הבניין, החשודים נכנסו אחריו, נטלו מידיו את החפץ שהחזיק והחלו להכות בו מכות נמרצות בכל חלקי גופו ומשכו אותו מחוץ למעלית, עד אשר נפל לרצפה. גם אז, המשיכו להכות בו בראשו ובשאר חלקי גופו בבעיטות, באגרופים וכן באמצעות אלת מתכת. ללובי הבניין נכנסה פקחית של השיטור העירוני, שהבחינה בנעשה וצעקה לעבר החשודים לחדול, והחשודים נמלטו מהמקום.

3 חשודים, בני 18-20 תושבי פתח תקווה נעצרו עוד באותו הערב ושני חשודים נוספים נעצרו למחרת. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום חמישי האחרון הוגשה נגדם הצהרת תובע והיום, בדיון בבית המשפט, הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של תקיפה סתם ע"י שניים או יותר ואיומים (בצוותא). יחד עם כתב האישום, הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח