חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: רצח את רותם במסיבת יום ההולדת שלו וירה באמו ובחברו

הותר לפרסום: פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (שני) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אבירם זגורי, בן 29, בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום ההולדת שלו בבאר שבע בנובמבר האחרון.

על פי עובדות כתב האישום, ב-15 בנובמבר 2018 נערה מסיבת יום הולדת לרותם הרוש בביתו, שהחלה בשעות הערב והסתיימה למחרת לפנות בוקר, בה השתתפו אנשים רבים וביניהם גם אבירם זגורי. לפני המסיבה פתח אחיו של רותם קבוצת וואטסאפ מצומצמת בשם "יומלדת" בה בין היתר התבטא זגורי שהוא עומד לבוא למסיבת יום ההולדת רעול ולעשות בלאגן.

כעולה מכתב האישום, בשעה מסוימת לאחר שהחלה המסיבה, נתגלע ויכוח אלים בין הנאשם אבירם זגורי לבין אדם מסרוגה (חברו של רותם הרוש ז"ל), אשר במהלכו הכה הנאשם את מסרוגה בפניו, והשניים דחפו זה את זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב כלשהו לאחר מכן, עזב זגורי את המסיבה וגמלה בליבו ההחלטה להמית את מסרוגה.

בהתאם להחלטה זו, הצטייד זגורי ברובה ובסמוך לשעה 03:45 הגיע עם אדם נוסף לסמטה הקרובה לביתו של רותם הרוש ז"ל. בסמטה שהו באותה העת מספר משתתפים מהמסיבה, וביניהם גם רותם הרוש ז"ל וחברו אדם מסרוגה. בסמוך לאחר מכן ולאחר ששמעה צעקות מהמקום, הגיעה לסמטה גם אמו של רותם, שולה הרוש.

לפי כתב האישום, בשלב כלשהו, ולאחר ויכוח, שלף זגורי את הנשק, וירה לעבר מסרוגה מספר כדורים בבטנו ובירכו, כדור אחד בירך של אמו של רותם, וכן ירה כדור אחד בראשו של רותם הרוש ז"ל, מבלי שקדמה התגרות מצידו בסמוך למעשה.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

לאחר מכן, נמלטו זגורי והאדם שהגיע עמו מהסמטה.

יום למחרת, בשעות הערב, הגיע זגורי באופן מפתיע וללא הודעה מוקדמת, לבית דודתו באשדוד, שם הסתתר בזמן שהמשטרה חיפשה אחריו, עד לתאריך 22/11/18 בו הוא נעצר.

כתוצאה מהירי, נפגע רותם הרוש בראשו ומותו נקבע במקום. אדם מסרוגה הובהל לבית החולים "סורוקה", שם נותח מספר פעמים ועקב התדרדרות במצבו הורדם והונשם במשך כחודש. אמו של רותם הרוש ז"ל הובהלה אף היא לבית החולים "סורוקה".

למקום הגיעו כוחות משטרה רבים וחקירת האירוע הוטלה על ימ"ר נגב.

רפ"ק צפניה כרבי ראש מחלק תשאול ימ"ר נגב

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח, נסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת והובלת נשק.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לזגורי עבר פלילי עשיר, בין היתר בעבירות אלימות רבות. הנאשם ריצה בשנים האחרונות מאסרים רבים בפועל, והשתחרר ממאסרו האחרון ביוני אשתקד.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. אבירם זגורי חף מיפשע לא יעשה דבר כזה בחיים,
    הוא חבר של הנירצח וכן היה ביום ההולדת אבל בכל הירי עצמו לא נכח במקום ולא ירה באף אחד.

Back to top button