מבזקיםפוליטי / מדיני

השר דרעי: "נתמוך בראש הממשלה גם אם יוגש נגדו כתב אישום"

כנס פתיחת מערכת הבחירות של ש"ס נפתח הערב (ראשון) בבת ים עם למעלה מ- 1,500 פעילים מרכזיים מרחבי הארץ.

השר דרעי התייחס לנושא האיחוד החרדי ואמר: "אני קורא לשלושת מועצת החכמים שתצא הוראה משותפת שקובעת שכל יהודי ספרדי דתי או חרדי יצביע ש"ס וכל חרדי אשכנזי יצביע יהדות התורה. אנחנו נמשיך את שת"פ ואחרי הבחירות נתאחד לסיעה אחת ונקים גוש חרדי גדול למשא המתן הקואליציוני"

צילום: יעקב כהן

אריה דרעי חשף כי פנה לוועדת הבחירות המרכזית בקשה שיופיע על פתק הבחירות של ש"ס בנוסף לכיתוב: "התאחדות הספרדים שומרי תורה, תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, "תומכים בבנימין נתניהו" אבל הם סירבו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דרעי ציין כי ש"ס תמליץ לנשיא רק על בנימין נתניהו, נתמוך בראש הממשלה גם אם יוגש נגדו כתב אישום ונהיה איתו כל עוד החוק מאפשר זאת, והחוק אומר שראש ממשלה יכול לכהן עד פסק דין חלוט!".

צילום: יעקב כהן

על יו"ר חוסן לישראל- בני גנץ אמר: "לרמטכ"ל לשעבר, שתקת הרבה זמן, עכשיו אני מבין למה שתקת. בנאומך אמרת שאתה רוצה להעמיק את שיתוף הפעולה עם החרדים. האם שת"פ זה ברית הזוגיות? זה מתווה הכותל?"

על יו"ר יש עתיד-יאיר לפיד אמר: "לפני ארבע שנים היה אדם בשם יהיר לפיד שרצה לשקם אותי. אני רוצה לספר לך לפיד מה נהיה עם השיקום שלי. לקחנו 650 מליון שקלים והורדנו את מחירי התחבורה הציבורית. אז אמנם הציבור שלך לא נוסע באוטובוסים אבל הציבור שלנו כן, היו לנו עוד הרבה הישגים רבים בשיקום שלך תן לנו עוד 4 שנים של שיקום כזה"

צילום: יעקב כהן

על יו"ר ישראל ביתנו-אביגדור ליברמן אמר: "יהודים רוסים קיימו את התורה במסירות נפש בברית המועצות וכשהייתה להם הזדמנות הם עלו לארץ ישראל, בשביל מה? בשביל ללכת ולפתוח חנויות באשדוד בשבת? זה היה החלום שלהם?"

צילום: יעקב כהן

דרעי הדגיש את כוח ש"ס בפתח מערכת הבחירות הקרובה: "הכוח שלנו מתעצם ומתחזק וחוזר לשעתה היפה של התנועה ההישג שעשינו ברחבי הארץ בבחירות המוניציפליות. יש כאלה שרוצים לקבור את ש"ס,שכבר מספידים אותנו,אני שומע את המנגינה הזאת כבר שלושים שנה, אני אומר לכם כאן אף אחד לא יקבור את מפעל חייו של מרן הרב עובדיה יוסף!מרן הסתלק מאיתנו אבל מורשתו חיה וקיימת!ש"ס בהנהגתו של הכהן הגדול, חכם שלום כהן חיה,קיימת,חזקה ומתעצמת ואת התשובה לכל הקברנים והמספידים אנחנו ניתן בגדול בקלפי בד בניסן 9 באפריל!"

צילום: יעקב כהן

לאור דברי אריה דרעי הערב (ראשון) על העולים מברית המועצות לשעבר, ממפלגת "ישראל ביתנו" נמסר: "עלינו למדינת ישראל כדי להיות יהודים גאים בארצם. עלינו כדי לשרת את המדינה היהודית. אנחנו משרתים בצה"ל ועושים מילואים, אנחנו עובדים ומשלמים מסים. עזבנו מדינה שבעבר נתנה לאזרחיה הוראות איך לחיות ובאנו למדינה שאמורה לכבד את חופש הפרט. אנחנו בעד מסורת ישראל, אנחנו בעד ערכים יהודיים, אבל אנחנו נגד כפיה דתית. דרעי, תחיה איך שאתה רוצה ואנחנו נחיה איך שאנחנו רוצים. ואל תטיף לנו מוסר!"

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח