מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז משכורות מחבלים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה בנוגע לרצח אורי אנסבכר ז"ל: "ביום חמישי נרצחה באכזריות נוראה אורי אנסבכר ז״ל. אני מבקש לשבח את כוחות הביטחון שפעלו במהירות מופתית. תוך שעות ספורות הם איתרו ולכדו את הרוצח. במוקדם או במאוחר, במקרה זה במוקדם, ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע בנו ואנחנו באים עמם חשבון.

בשמי, בשם חברי הממשלה ובשם עם ישראל כולו, אני מבקש להביע את תנחומינו הכנים, היוצאים מעומק הלב, למשפחת אנסבכר ביגונם הכבד."

בנושא החוק לקיזוז משכורות מחבלים אמר ראש הממשלה כי "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים. ביום ראשון הבא אני אכנס את הקבינט ואנחנו נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז הכספים. הכספים יקוזזו, שאיש לא יטיל בכך ספק, ובתחילת השבוע הבא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה יצא השבוע לוועידת השלום והביטחון שמתקיימת בוורשה ואמר, "אני אפגש שם עם סגן נשיא ארה״ב מייק פנס, עם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו ועם מנהיגים נוספים."

הוא ציין כי "הנושא הראשון שעומד על הפרק הוא איראן – כיצד להמשיך למנוע את הניסיונות שלה להתבסס בסוריה, כיצד למנוע את התוקפנות שלה באיזור ומעל הכל – כיצד למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני."

במהלך ישיבת הממשלה התעדכון ראש הממשלה על התאונה הקשה בכביש 443 ואמר, "עודכנתי לפני זמן קצר על התאונה הקשה שהתקיימה בכביש 443. אני מחזק את כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה שעוסקים כעת בחילוץ ובטיפול בנפגעים. כולנו מתפללים לשלום הנפגעים."

צילום: קובי גדעון, לע״מ

Back to top button