מבזקיםפוליטי / מדיני

מאיר כהן: "יעלון עשה מסע שופינג מביך אצל כל המפלגות, שיתבייש"

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) התארח הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע בהנחיית איש התקשורת רועי כץ ואמר כי "בוגי יעלון עשה מסע שופינג של פולטיקאי דרגה ח' מביך אצל כל המפלגות כולל לאחרונה מול יש עתיד"

ח"כ מאיר כהן, יש עתיד הבוקר בשבתרבות באר שבע

ח"כ כהן התייחס לאמירותיו של משה "בוגי יעלון ואמר "אני לא רוצה לספר על מסע השופינג המביך של בוגי בכל המפלגות כולל מפלגת יש עתיד רק לפני חודשיים. הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'. אם היה מקבל כל מה שרוצה היה הולך אחרי יאיר לפיד לכל מקום, ברגע שאמרנו לו לא הוא תוקף את לפיד. שיתבייש לו".

ח"כ מאיר כהן, יש עתיד הבוקר בשבתרבות באר שבע

חה"כ כהן התייחס למפלגת חוסן לישראל ואמר "אני רוצה לשמוע ממפלגת חוסן ישראל יותר מהות. גנץ אדם ראוי וערכי. יש עוד שבועיים זה הרבה זמן בפוליטיקה. מעבר לשאלות על מי מקום 1 ומי 2 אנחנו צריכים לשמוע ממנו על מהות. אני אומר ליאיר לפיד רק אתה צריך להוביל את הגוש הזה, זה עמדתי מתוך היכרות עם הנבחרת הטובה ביותר. לי יש את הניסיון כשר רווחה וליעל כשרת בריאות, אנחנו יודעים להיכנס לתפקידים ולהתחיל לעבוד ישר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. גיסי רצה לגייס עובד ניקיון קיבל קורות חיים של אחד שלא סיים 12 שנות לימוד, לא קיבלו אותו לצבא, ניכנס בפרוטקציה, יש לו תיקים במשטרה על שימוש בסמים, ניסיון לזיוף תעודת בגרות וניסיון לזיוף תואר אקדמי, מעולם לא התקבל לעבודה ללא פרוטקציה, גיסי לא קיבל אותו כעובד ניקיון, וכעת כמה חכמים רוצים אותו כראש ממשלה , בהצלחה

  2. יעלון היה ויהיה תמיד עם אופי של עגלון.
    טיפש מי שהולך אתו, וזה כולל את גנץ.
    כל מי שמוכן ללכת אתו חייב כל הזמן להסתכל מאחורי כתפיו ולראות מה עושה הנחש.

Back to top button