צרכנות

מסיבת רווקים על המים

מסיבת רווקים הינה מסיבה אשר חוגגים לקראת האירוע הגדול של חיי האדם: חתונה. גברים ונשים חוגגים את הערב האחרון כרווקים, לפני שהם יתחילו בחיי הנישואין שלהם. מסיבה זו לרוב מאורגנת על ידי חברים קרובים ומשפחה, החתן לעתיד לא תמיד יודע איזה ערב מופלא מחכה לו. על מנת להצליח לארגן מסיבת רווקים מושלמת עבור חבריכם, ניתן לברר אלו מקומות הכי מומלצים ומיוחדים לאירוע זה. אחת הפעילויות הכי נפוצות עבור מסיבת רווקים הינה השכרת יאכטה במרינה הרצליה על מנת להעביר את הערב בחגיגה.

מקומות ואטרקציות למסיבת רווקים

ישנם מקומות רבים ולא תמיד פשוט למצוא את האטרקציה המושלמת עבור חברכם אשר מתחתן. הוא ממתין לערב בלתי נשכח וארגון מסיבה כזו הינו התפקיד של המשפחה והחברים המכירים אותו וקרובים אליו. ניתן למצוא כמה רעיונות שונים על אטרקציות אשר ניתן להזמין לקראת מסיבה זו:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • חובבי בישולים, יכולים להזמין לצורך מסיבת רווקים שף פרטי אשר מעניק שירות של סדנאות בישול בסגנונות שונים, תוכלו לבחור בין אוכל צרפתי לאיטלקי או הכנת סושי וכדומה.
  • על מנת להרגיע את חתן לעתיד, הנכם יכולים לבחור בערב ספא אשר מעניק שירותים רבים כגון, בריכה מחוממת, עיסויים, ג'קוזי וכדומה. הכנת חתונה יכולה לעיתים להיות רגע לחוץ, באמצעות ערב זה ניתן לשחרר את הלחץ ולנוח לקראת היום הגדול.
  • רעיון נוסף למסיבת רווקים הינו מסיבת ריקודים באולם שניתן להשכיר עם תקליטן, אוכל ושתייה. כך תוכלו לחגוג לחבר אשר מתחתן את סוף חיי הרווקות.
  • קיימות סדנאות שונות המתאימות לערבים אלו, למשל סדנא שוקולד לחובבי מתוק ואוכל, סדנאת אלכוהול או סדנאת צחוק.

רעיונות אלו יכולים להוסיף לערב שלכם חגיגה ואווירה טובה אשר הנכם מחפשים לחוות וליהנות. כמו כן, את כל הרעיונות שהוצגו כאן אפשר ליישם במקום קסום אחד – יאכטה. כך שכדאי למהר ולבצע השכרת יאכטה לפני שייגמרו המקומות להפלגה הבאה.

כל הסיבות לערוך את מסיבת הרווקים הבאה שלכם ביאכטה

החבר מתחתן ומשקשק מפחד? הכלה לחוצה לפני היום המיוחד בחייה? זה הזמן להביא את כולם למסיבת רווקים איכותית. מסיבת רווקים ביאכטה היא הדבר הבא ולא בכדי. קיימות סיבות טובות ומגוונות לחגוג את האירוע המיוחד ביאכטה. ראשית, אי אפשר להתעלם מהמים הכחולים שיכולים להרגיע כל חתן חרד וכלה לחוצה. אין כמו להתבונן בשקיעה ממרומי היאכטה או לראות איך היאכטה נעה בשלווה ו"חותכת" את המים. שנית, יאכטה זו סיבה למסיבה. וכשאומרים מסיבה, מתכוונים להרבה מוסיקה ומשקאות. תוכלו לבחור את הפלייליסט המתאים לכם ולהריץ אותו כאוות נפשכם, וזאת לצד משקאות אלכוהוליים מפנקים שנועדו עבורכם. שלישית, כי בין לבין יש לכם אטרקציה ימית מרהיבה. תוכלו לרדת למים באמצעות גלשן או אבוב. כך שאם אתם רוצים להפתיע את החתן והכלה, היאכטה היא המקום הנכון עבורכם.

יש מסיבה בהרצליה

הרצליה היא עיר מרכזית תוססת. כך שרבים מקיימים מסיבת רווקים בהרצליה ונהנים מן התוצאות. אך אי אפשר לדבר על הרצליה מבלי להזכיר את המרינה הגדולה שלה, ושם מחכה היאכטה להפלגה נוספת של צעירים וצעירות שמעוניינים לחגוג כמו שצריך. כמובן, בעיר מרכזית כמו הרצליה יש הרבה מה לעשות. רגע לפני ההפלגה אתם יכולים להפתיע את החתן והכלה באטרקציה נוספת כמו חדר בריחה או משחק באולינג. אחריהם, פשוט תעלו על היאכטה ותתחילו לעשות חיים.

החלטתם ללכת על היאכטה? מצוין! כעת, כדאי להתקשר כדי להזמין מקומות מראש, אחרת לא תוכלו להפתיע את החתן או הכלה כמו שצריך.

 

Back to top button