מבזקים

שקד: "אפשר לנפץ את אשליות השמאל – נתניהו יהיה ראש הממשלה"

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד אמרה היום (רביעי) בוועידת איגוד התאגידים העירוניים שהתכנסה באילת כי היא מודאגת מתוכניתו המדינית של טראמפ.

"באפריל טראמפ יציג את תכניתו המדינית. כמי שמתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ולא רוצה שירושלים וכפר סבא יהפכו לעוטף יו"ש אני מאוד מודאגת מהתכנית הזאת. והשאלה הגדולה מי ישבו בממשלת נתניהו בזמן הצגת התכנית: גנץ ולפיד או אנחנו. מי שרוצה ימין צריך להצביע לימין החדש." אמרה שקד.

היא ציינה כי "אפשר לנפץ את אשליות השמאל – נתניהו יהיה ראש הממשלה ולכן השאלה בבחירות היא מי תהיה השותפה הבכירה של נתניהו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השרה שקד בכנס באילת

לדבריה, "גנץ הוא איש שמאל שהיועצים שלו מרפדים אותו בצמר גפן. לא מבינה למה אנשים כמותו מתביישים בעמדותיהם. בתור מנהיג אתה צריך להיישיר מבט לציבור ולומר את עמדותיך".

שקד הגיבה בביטול על ההבהרה שיצאה ממפלגתו של גנץ בנוגע לפינוי ישובים ביו"ש: "זה כבר הפך לדפוס פעולה קבוע – בחוק הלאום גנץ דיבר בהתחלה עם הדרוזים על שינוי חוק הלאום ואחר כך הוציא הבהרה. כך גם היום לגבי פינוי ישובים – הוא דיבר על צעדים חד צדדיים ולאחר מכן הוציא הבהרה. אני מציעה לגנץ להיישיר מבט לציבור ולומר מה עמדותיו. אני לא חושבת שהחיבור בין גנץ ליעלון יחזיק מעמד. זה חיבור אנטי נתניהו בלבד".

את הדברים כאמור אמרה שקד בוועידת איגוד התאגידים העירוניים המתקיימת באילת, במהלכה העניק לה יו"ר האיגוד יצחק בורבא את אות יקיר האיגוד לשנת 2019.

חיים ביבס, איילת שקד ויצחק בורבא. צילום: דורון סהר

3 תגובות

  1. אילת שקד מוכשרת מאד נבונה ורהוטה.כאב לי ולא נכון היה שהיא ובנט פרשו מהבית היהודי.עם כל הקשיים לא "שורפים את המועדון"…מאחלת לה הצלחה רבה אבל מקווה לאיחוד מחודש עם הבית היהודי.

Back to top button