חדשות הארץמבזקים

ליברמן: "הקפאת תכנית מיגון הצפון – סכנה לחיי אדם"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, נפגש היום (שלישי) במהלך סיור בצפון הארץ עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי וסגן ראש העיר דימה אפשטיין.

במהלך הפגישה אמר ליברמן, "סיירנו היום לאורך גבול הצפון. המצב כאן ממשיך להיות מורכב מאוד. האתגרים בצפון רק הולכים וגדלים. רמת האיומים כאן בצפון היא הכי גבוהה מכל מדינת ישראל, לא צריך לפרט הרבה אבל רמת האיומים כאן ביישובי קו העימות היא הגבוהה ביותר. מה שאנו רואים כרגע זה שעושים קבורת חמור לתכנית שגיבשנו, 500 מיליון ש"ח מידי שנה למשך 10 שנים ובסה"כ 5 מליארד ש"ח למיגון הצפון."

"חייבים פה ממש לדרוש מהממשלה לעמוד בהתחייבויות. הפרת ההתחייבויות למיגון הצפון זו הפקרת חיי אדם." אומר ליברמן ומוסיף, "אני עבדתי על זה הרבה כשר ביטחון וזה שהקפיאו את התכנית והורידו אותה מסדר היום זה טירוף. כמו שבג"צ חייב את שר האוצר להעלות את המס על הטבק, אתם ראשי היישובים חייבים לפעול כדי לחייב את הממשלה להסיר את הקפאת התכנית עוד לפני הבחירות. יש פה החלטת קבינט מסודרת ואסור שיתנערו ממנה. האחריות היא בראש ובראשונה של ראש הממשלה ושר הבטחון. אין פה עניין של תקציב. יש פה עניין של סדרי עדיפויות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button