מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל: "עלינו להיות מוכנים להתמודד מול כל אתגר ואיום"

היום (שני), התקיים טקס עובדי צה"ל מצטייני רמטכ"ל התשע"ט. הטקס נערך בבסיס המכללה לפיקוד ומטה, גלילות, במעמד ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי וחברי פורום המטה הכללי.

בטקס הוענקו תעודות הצטיינות לעובדי צה"ל מיחידות צה"ל השונות, על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה"ל.

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי אמר: "כפי שהחברה הישראלית התפתחה, ועד היום נשענת על המסורת העתיקה של עמינו, כך גם בצה"ל המענה לאתגרי השעה מבוסס על ניסיון העבר, על למידה מעמיקה, על הפקת לקחים ועל הסתכלות בה בעת לעבר ערכים. מצטיינים יקרים, תכונה זו מצויה בכל אחד ואחת מכם. הניסיון העשיר שרכשתם במעלה הדרך הופך אתכם לעמוד שדרה יציב ביחידה בה אתם משרתים ולשורש עמוק מאוד, ויחד עם זאת הניסיון שלכם דווקא הוא מאפשר לכם לראות מצב נתון לא כתמונה קפואה ורגעית, אלא כחלק מתהליך המאפשר לזהות את המציאות המתפתחת ואתגריה ואת ההזדמנויות שטמונות. מקומכם הייחודי על התפר שבין לובשי מדים לאזרחים מעניק לכם זווית ראייה שונה ומקורית. נקודת מבטכם הכרחית והיא שמשפרת את יכולותינו לבחון דברים באופן ביקורתי ולספק מענה חד ויעיל לאתגרים הניצבים לפנינו. בכל עת עלינו להיות מוכנים להתמודד מול כל אתגר ואיום שיעמוד בפתחנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רא"ל כוכבי הוסיף כי "יש לנו צבא חזק, מאומן ומצויד עם כוח אדם מעולה, צבא הניצב כחיץ בין אזרחי ישראל לאויב בגבולות השונים והודף את מאמציו לפגוע בשגרת החיים. זהו צבא חדור אמונה בצדקת הדרך אשר פועל מתוך תחושת שליחות ונאמנות שאין שנייה לה. שליחות אשר הובילה גם אתכם, כל אחד ואחת מכם לבחור לשרת בצה״ל, להתמיד לשרת בצה״ל, לשקוד ולהצטיין ולהקדיש את כל מרציכם למילוי משימתנו האחת והמרכזית – אבטחת בטחון ישראל. מצטיינים יקרים, המשיכו להביא לידי ביטוי את ניסינוכם העשיר, והפכו אותו בו זמנית אמצעי לשימור הישן והטוב ולכלי ביקורתי המוביל לשיפור ולחידוש. עלו והצליחו!".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button