מבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך מעצר תושב אשדוד החשוד שביצע מעשים מגונים בקטינים

לבקשת המשטרה הוארך היום בשנית מעצרו של חשוד, תושב אשדוד שנעצר ביום חמישי האחרון בחשד שהציע לבצע בקטין מעשים מגונים תמורת תשלום. להערכת המשטרה ישנם קטינים נוספים שככל הנראה נפגעו ממעשיו של החשוד. לעת עתה אסר בית המשפט את פרסום פרטיו של החשוד.

ביום חמישי האחרון הוגשה תלונה במשטרת ישראל כנגד החשוד, בן 78 תושב אשדוד לאחר שהציע לקטין כי יבצע בו מעשים מגונים תמורת תשלום כספי. החשוד נעצר באותו היום ומעצרו הוארך. ערר שהוגש על ידי סנגורו ונדון ביום שישי האחרון בבית המשפט המחוזי, נדחה והחשוד נותר במעצר במהלך סוף השבוע.

מיד לאחר קבלת התלונה, העריכו חוקרי המשטרה בתחנת אשדוד כי החשוד היה מעורב במספר מקרים נוספים וזאת לאחר שבמהלך השנה האחרונה הוגשו מספר תלונות בעלות מאפיינים זהים בהן החקירה לא הובילה אל החשוד במעשה. במהלך חקירתו ביום חמישי קשר עצמו החשוד למיוחס לו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחקירה נוספת שבוצעה היום (ראשון) סיפר החשוד על מספר מקרים נוספים בחלקן הציע לבצע מעשים מגונים שכאלו ובחלקם אף ביצע בפועל. במקביל להתפתחות זו בחקירה, פונה המשטרה לציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד וקוראת לאלו להגיע אל תחנת המשטרה בכדי למסור עדותם.

היום, כאמור, הוארך מעצרו בשנית בארבעה ימים נוספים עד תאריך 6.2.19. במהלך הדיון לא נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והורה על המשך איסור פרסום זהותו של החשוד.

אילוסטרציה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח