בריאותמבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך מעצרן של שתי חשודות בהזרקת חומרים מסוכנים ללקוחות

לבקשת חוקרי משטרת ישראל הוארך מעצרן של שתי חשודות, רופאה זרה ומנהלת מספרה באשקלון, במתן טיפולים קוסמטיים תוך שימוש בחומרים אסורים המסוכנים לבריאות הציבור. על אף בקשת המשטרה, הותיר בית המשפט את צו איסור פרסום זהותה של הרופאה על כנו.

בית המשפט נעתר היום (ראשון) בצהריים לבקשת חוקרי המשטרה והאריך את מעצרן של שתי החשודות העצורות בשלושה ימים נוספים עד לתאריך 5.2.19 בשעות הצהריים.

מדובר בפרשייה הנחקרת במשותף על ידי חוקרי משטרת ישראל ומשרד הבריאות ורשות ההגירה בה על פי החשד אזרחית זרה מרוסיה, ככל הנראה רופאה במקצועה בארץ מוצאה אשר נכנסת למדינת ישראל באשרת תייר, מבצעת טיפולים קוסמטיים בלקוחות לרבות החדרת חומרים אסורים לשימוש בארץ המהווים סכנה של ממש לבריאות הציבור. חשודה זו נעצרה בתום פעילות של מפקחי משרד הבריאות ורשות ההגירה ברחוב צה"ל 8 בעיר אשקלון והועברה לחקירת המשטרה שהאריכה את מעצרה בבית המשפט במהלך ימים אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף לה, ביום רביעי האחרון נעצרה לחקירה מנהלת מספרה ברחוב בן גוריון בעיר. פרט להיותה אחראית לכל הקשור לקביעת תורים ללקוחות עבור הרופאה החשודה, עלה בחקירה כי היא אחראית אף על הזמנת החומרים הרפואיים בהם נעשה שימוש.

במשטרה פונים בשנית לציבור תושבי האזור על מנת לאתר מטופלות נוספות אשר קיבלו שירותים קוסמטיים שכאלו להגיע ולמסור עדותן בתחנת המשטרה בעיר אשקלון.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button