טכנולוגיהמבזקים

עיריית ירושלים: לחצן מצוקה לעובדים הסוציאליים ומנהלי בתי הספר

עיריית ירושלים שומרת על העובדים הסוציאליים ואנשי מערכת החינוך: אפליקציה ייחודית תהפוך את הסלולרי של העובדים הסוציאליים ומנהלי בתי הספר ללחצן מצוקה משולב ווידאו בו יוכלו לדווח ולהזעיק עזרה מכל מקרה בו ייתקלו באלימות או סכנה ; המטרה- מענה מהיר לכל קריאת מצוקה של עובד בכל מקום בעיר

הפיתוח של חברת Carbyne יורחב בעתיד גם לעובדי שטח של העירייה שיוכלו לדווח מידית על אלימות, סכנה, מפגעים קשים ועוד

עיריית ירושלים, בהובלת מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי, החלה להפעיל בימים אלו, פיילוט לשירות ייחודי לחיזוק הביטחון האישי של העובדים הסוציאליים ומנהלי בתי הספר בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשיתוף עם חברת Carbyne, כלל מנהלי בתי הספר ו- 100 עובדים סוציאליים מכל רחבי העיר יחוברו למערכת טכנולוגית חדישה שתהפוך את מכשיר הטלפון הנייד שלהם לכפתור ביטחון ייעודי, אשר ישמש אותם במקרה של חירום ויפנה אותם ישירות למוקד החירום של העירייה.

השירות מותקן על גבי אפליקציית C-NOW של חברת קרביין, ויאפשר לעובדים להעביר דיווח מידי על מקרה אלימות, גם באמצעות שידור וידאו חי מבוסס מיקום מדויק, ישירות למוקד החירום העירוני ולהזעיק סיוע וטיפול מהיר על ידי גורמי הביטחון העירוניים.

צילום: חברת Carbyne

העובדים הסוציאליים הפרוסים בכל רחבי העיר ומעניקים שירותים וסיוע חשוב מאין כמוהו לאוכלוסיות נזקקות, נתקלים לא פעם באלימות קשה מצד תושבים. גם במערכת החינוך נתקלים לעיתים באלימות מצד תלמידים או הוריהם. השירות המיוחד מיועד לתת לעובדים הללו כלי הגנה שיעניק להם את רמת הביטחון הגבוהה ביותר שיש.

בעירייה מתכוונים להרחיב בעתיד את השימוש בשירות זה אל עובדי השטח העירוניים, כלל העובדים הסוציאליים, כל עובדי מערכת החינוך ונותני שירותים עירוניים נוספים.

בעירייה מציינים כי השירות החדש מצטרף לשורה ארוכה של אמצעי הגנה שמפעיל האגף לחירום וביטחון להגנה על העובדים הסוציאליים ועובדי העירייה, ביניהם אבטחה אנושית צמודה, מאבטחים בלשכות הרווחה ומוסדות החינוך, אמצעים טכנולוגיים, מצלמות אבטחה ועוד. קציני הביטחון של האגף ועובדיו פועלים סביב השעון לאבטחת העובדים והשירות החדש יגדיל את ביטחון העובדים ויסייע משמעותית ליכולת העירונית לדאוג לביטחונם ולתת מענה מהיר לכל מקרה חירום.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים בראשותי תמגר את תופעת האלימות ותשמש דוגמה לשאר הארץ בנושא הזה. בעזרת טכנולוגיות חדישות ומתקדמות נחזק את תחושת הביטחון של העובדים הסוציאליים ולא נעבור לסדר היום. בתקופה הקרובה נבחן את התוצאות ואני סבור שמקרה האלימות יצומצמו."

ראש מינהל פיתוח בעיריית ירושלים איתן ברזילי מציין "אנו ממשיכים כל העת לפתח ולהכניס טכנולוגיות חדישות ומתקדמות לשיפור השירות העירוני ולשיפור הפעילות של עובדי העירייה. השירות של חברת קרביין מעניק לנו מימד נוסף בחיזוק הביטחון האישי של העובדים באמצעים טכנולוגיים וביכולת של העירייה להגיב למצבים קיצוניים במהירות וביעילות ובכך משפר את הביטחון והבטיחות בעיר."

רועי דונסקוי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי של קרביין ישראל "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים. שיתוף פעולה זה יעניק לעובדים הסוציאליים ומנהלי בתי הספר, אשר משרתים יום יום את תושבי העיר, שכבת הגנה נוספת על הקיים וחיזוק בתחושת הביטחון. אין לנו ספק שהם יחוו שינוי כבר בנקודת הממשק הראשונה שלהם עם המערכת של קרביין."

צילום: חברת Carbyne
Back to top button