בידורמבזקיםמוסיקה

צפו: נטע ברזילי עם קליפ חדש שמטריף את העולם – "באסה סבבה"

נטע ברזילי הוציאה היום (שישי) את הסינגל הראשון שלה מאז ניצחה באירוויזיון 2018 עם השיר "טוי" וכבר הצליחה לסחוף כחצי מיליון צפיות לקליפ שפורסם לפני 12 שעות בלבד בערוץ היוטיוב הרשמי שלה.

לסינגל החדש "באסה, סבבה", שהולחן על ידי אבשלום אריאלי וסתיו בגר יש קליפ ברמה גבוהה מאוד שביים רועי רז. הקליפ הופק בעלות של כמיליון ש"ח וצולם בקייב ב-13 לוקיישנים, 250 אנשי צוות ו-50 רקדנים. על פי הערכות זה הקליפ המושקע ביותר שהופק עד היום לאמן ישראלי. הקליפ זכה לתגובות ולשבחים רבים ברחבי העולם, ברוסיה, בגרמניה, בארצות הברית ובמדינות נוספות.

נטע ברזילי. צילום: דניאל קמינסקי

לאחרונה הוחתמה נטע בחברת התקליטים BMG, מהמובילות בעולם. אותה החברה, עשתה את ההפצה העולמית של השיר " TOY ", ובין האומנים המיוצגים בה תוכלו למצוא את ברונו מארס, MIA, לני קרביץ, קיילי מינוג, alt-J , Fergie , Frank Ocean , John legend .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נטע תצא בקרוב לסיבוב ברחבי העולם כדי לחשוף את השיר החדש.

נטע ברזילי. צילום: דניאל קמינסקי
נטע ברזילי. צילום: דניאל קמינסקי

נטע אמרה עם יציאת הסינגל החדש: "למדתי השנה דרך הקהל שלי שאני יותר חזקה ממה שנדמה לי שאני, שהאור והשמחה בתוכי והאנשים שסביבי מסוגלים לנצח ביחד את כל החושך שבא מבפנים ומבחוץ. קרנף היא חיה עם עור עבה מאוד, שמגנה על עצמה ועל העדר שלה בתקיפה ולא בבריחה. היא גם חיה בעדרים והם נעים ושורדים יחד. אני מתרגשת לחלוק איתכם את באסה סבבה – המנון חגיגי ומעצים, על יציאה לעצמאות מכל הבחינות, על להיכנס בקושי שבחיים – ביחד, ועם המון שמחה קלילות וצבע ”.

4 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח