מבזקיםצרכנות

'אושר עד' מעבר לים: נפתחה החנות היהודית הגדולה ביותר בארה"ב

רשת הסופמרקטים, אושר עד, פתחה השבוע סניף ראשון בעיר לייקווד שבניו ג'רזי בהשקעה של 8 מיליון דולר, תחת השם בינגו.

הסניף שנפתח הוא הסניף ה-20 של הרשת ברחבי העולם והגדול ביותר בארצות הברית, ולמעשה מדובר בחנות היהודית הגדולה בארה"ב כולה. בשנה הבאה צפויה הרשת לפתוח סניף נוסף במונסי שבניו יורק.

צילום: אושר עד

רשת "אושר עד", שמפעילה סופרים כשרים למהדרין פתחה השבוע סניף שני מעבר לים, בשיתוף עם מר דיוויד וויס, בעיר לייקווד שבניו ג'רזי תחת השם בינגו. העיר נחשבת למרכז חרדי -אמריקאי ובה קהילה של 20 אלף בתי אב חרדים. הסניף הענק משתרע על פני יותר מ-7000 מ"ר, מועסקים בו כ-170 עובדים והוא ממוקם בצמוד לקוסטקו ולהום דיפו. בבניית החנות הושקעו מאמצים רבים במטרה להפוך אותה למרכז הקניות הראשי של הקהילה היהודית בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אושר עד

כדי לשמור על חווית קניות נוחה וידידותית גם בסניף הזה תפעל הטכנולוגיה החכמה של סופרסמארט שנמצאת במספר סניפים של הרשת בארץ. הטכנולוגיה מאפשרת קניה דרך אפליקציה ללא מעבר אצל קופאית ומקצרת באופן משמעותי את זמן הקניה. הסניף החדש מצטרף לסניף שפתחה הרשת בברוקלין שבניו יורק יחד עם שותף מקומי, לפני שנתיים. שגם בהקמתו הושקעו מיליוני דולרים.

צילום: אושר עד

רשת אושר עד הוקמה בשנת 2009 על ידי אריה בוים, אברום משה מרגלית ויהודה לניאדו ומאז צמחה והפכה לרשת הקמעונאות המזון הרביעית בגדולה בישראל והראשונה שפתחה סניפים מחוץ לישראל. הרשת שמונה כבר 20 סניפים ברחבי העולם, ונחשבת לרשת האבי – דיסקאונט (Heavy discount) הראשונה בשוק היהודי בארה"ב, עתידה להמשיך ולהתרחב לאזורים שונים בעולם בהם ריכוז גבוה של יהודים, כאשר העיר מונסי שבניו יורק צפויה להיות היעד הבא.

צילום: אושר עד

מרשת אושר עד נמסר: "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח השבוע את החנות היהודית הגדולה בארה"ב ולהיות דוגמא לרשת ישראלית קמעונאית שפותחת סניפים מעבר לים. אנחנו לא מפסיקים לרגע לתכנן ולחשוב על סניפים נוספים באזורים בהם יש ריכוז יהודי גבוה ונמשיך לעשות הכל כדי להעניק ללקוחותינו חווית חיסכון נוחה ומשתלמת".

Back to top button