חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

לוחם צה"ל במילואים ישי ריבלין ז"ל נהרג בתאונת דרכים בכביש 60

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הבוקר (רביעי) בכביש 60 סמוך למצפה אשתמוע בהר חברון נהרג לוחם צה"ל במילואים ישי ריבלין ז"ל תושב אפרת.

ישי ז"ל נפצע בתאונה שאורח אנוש כשהיה בדרכו לביתו לאחר שסיים עם גדוד המילואים אליו השתייך תעסוקה מבצעית באזור.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של ישי ריבלין ז"ל והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים באורח בינוני וקל אשר פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש בכיר במד"א אלי רוזנברג ופראמדיק מד"א עודד דסקל סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ו-2 כלי רכב פרטיים. צעיר בשנות ה 20 שנהג באחד מכלי הרכב הפרטיים נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה, יחד עם צוות רפואה של צה"ל שהגיע במסוק למקום הענקנו לו טיפול רפואי בשטח וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ורופא צבאי נאלץ לקבוע את מותו בשטח."

הם הוסיפו כי "גבר כבן 50, נהג הרכב השני שנפגע באורח בינוני שכב על הכביש וסבל מחבלות מכל חלקי גופו, העלנו אותו במהירות לאמבולנס והוא פונה במצב יציב לבי"ח סורוקה, נהג המשאית, פלשתינאי כבן 50 שנבדק בשטח פונה גם כן לבי"ח כשהוא בהכרה מלאה."

מדובר צה"ל נמסר, "הבוקר (ד'), נפטר מפצעיו לוחם צה"ל במילואים לאחר שנפצע באורח אנוש, בתאונת דרכים בין משאית לכלי רכב אזרחי במרחב החטיבה המרחבית "יהודה". הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה."

מהמועצה המקומית אפרת נמסר, "ברוך דיין האמת. בצער גדול מודיעה מועצה מקומית אפרת על מותו של חייל המילואים ישי ריבלין ז"ל שנהרג הבוקר בתאונה בציר 60. ישי נשוי ואב לשלושה מותיר אחריו חלל גדול. הלווייתו תתקיים מחר בהר הרצל. צוותים מקצועיים של המועצה וראש המועצה עודד רביבי מלווים את בני המשפחה ומסייעים ככל שנדרש."

ישי ריבלין ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה.
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש
צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש

תגובה אחת

  1. צריכים לעשות מחקרים ומהמחקרים יוצאים בתשובות -קודם קול זה המהירות וחוסר ההיערנות -בזמן הנהיגה אסור לחשוב על דברים אחרים אסור לתת למוח להיות בעננים אני נהגתי יותר משלושים שנים הייתי שומר מרחק והיה לי אוטו מעפן ישן אבל ידעדתי אך לנהוג בכביש ומתי להשתולל ומתי לא -אוק חברים

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח