מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: בלשי מג"ב חשפו מפעל לייצור וזיוף קפה במושב זימרת בדרום

מכונות לקלייה, טחינה ואריזה וטונות של פולי קפה נמצאו אמש בפשיטת בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל על מחסן במושב זימרת בו איתרו מפעל לזיוף אחד ממותגי הקפה המובלים במדינה. הבוקר ככל הנראה כבר תכננו החשודים למכור את שקיות הקפה המזויף.

מידע מודיעיני הוביל אמש (שני) את בלשי מג"ב לחיפוש במשק במושב זימרת שבמועצה האזורית שדות נגב. השוטרים שחיפשו במחסן במשק איתרו מפעל לייצור וזיוף קפה ממותג מוכר. בפשיטה על המחסן אותרו 3 חשודים מתוכם שני חשודים שנעצרו בחודש מרץ אשתקד בחשד לזיוף וייצור של אותו מותג הקפה במפעל לא חוקי שהקימו במושב הודיה. נגד השניים עוד מתנהל הליך פלילי על החשדות מאשתקד.

על פי החשד השניים חברו לחשוד השלישי, תושב המועצה האזורית שדות נגב, בעל המפעל המייבא כחוק פולי קפה לייצור מותג פרטי של קפה. יחד שלושתם על פי החשד ייצרו וזייפו בניגוד לחוק את המותג המוכר במטרה למכור את שקיות הקפה לחנויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחיפוש במפעל נמצאו מכונות לקלייה, טחינה ואריזה של קפה בשווי של מאות אלפי שקלים, מאות ק"ג של קפה טחון לפני אריזה, טונות של פולי קפה שיובאו מחו"ל ואלפי שקיות מזויפות של מותג הקפה המוכר.

כאמור הציוד הוחרם ו- 3 החשודים, תושב המועצה שדות נגב בשנות ה- 50 לחייו ושני החשודים הנוספים תושבי אשדוד ואשקלון בשנות ה- 40 לחייהם נעצרו והיום הוארך מעצרם בבית משפט השלום באשקלון בשלושה ימים עד יום חמישי.

מדובר בפעם השנייה השנה שבמשמר הגבול פושטים על מפעל לזיוף קפה ומסכלים שיווק של אלפי שקיות קפה מזויפות של מותג מוכר. בנוסף מדגישים במשטרה כי יחד עם ארגוני האכיפה השונים מתבצעת פעילות שוטפת יום יומית למניעת זיופים בתעשיית המזון ולמעצר העבריינים בתחום.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. הזיוף הוא בכך , שכפי הנראה הכניסו לשקיות שנראות כמו קפה תוצרת עלית , למה כפי הנראה ? כי בצילום טישטשו את הצילום של השקיות ורואים שיש בהן צבע אדום וצבע שחור.

  2. איך אפשר לזייף קפה, אם מדובר בפולי קפה הנטחנים היטב עם ציוד מתוחכם?

Back to top button