חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "איראן מאיימת להשמידנו, האיומים לא עושים עלינו רושם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר היום (שלישי) בכנס "סייברטק" בגני התערוכה בתל אביב. ראש הממשלה אמר כי "איראן תוקפת את ישראל (בסייבר) באופן יומיומי, ואנו מנטרים את ההתקפות הללו. אנו רואים את ההתקפות הללו ובולמים אותן כל הזמן."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

לדבריו, "איראן מאיימת עלינו בעוד דרכים רבות. ב-24 השעות האחרונות הם פרסמו איומים להשמיד אותנו, אמרו שהם ישגרו טילים שיפגעו בערינו. אנו מודעים לאיומים הללו, אך הם אינם עושים עלינו רושם, משום שאנו יודעים מהם הכוחות שלנו הן בהגנה והן בהתקפה."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

הוא הדגיש כי "הדבר החשוב הוא שכל מדינה עלולה למצוא את עצמה תחת מתקפת סייבר וכל מדינה זקוקה לשלב בין מאמצים לאומיים בהגנה בסייבר ותעשיית הגנה בסייבר איתנה. אני חושב שלישראל יש את זה באופן שמתעלה על כולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

2 תגובות

  1. עזוב אותנו מהקשקוש שלך. את הבקשה הזו תפנה ליהודים שנספו בשואה ותראה איזו תשובה תקבל. תשאל את מיליוני היהודים שנשחטו, נשרפו ועונו בשל יהדותם מאז ימי ההיסטוריה המתועדת. תשאל את עצמך איך מהדת היהודית שהינה הדת הראשונה לפני הנצרות והאסלאם נותרו כיום רק 16 מליון כאשר הנצרות והאסלאם הם במיליארדים. עלק "אפרה את זרעך כחול אשר על הים". בקיצור, שחרר אותנו מהקשקוש הדתי והאלוהי שלך. הישרדותנו בכוחנו הפיזי בלבד וכל אמונה בדבר אחר גובלת לכל הפחות באינפנטיליות.

  2. בבקשה ממך מר בנימין נתניהו תגיד פעם אחת בתקשורת יש לנו את הקדוש ברוך הוא והוא שומר עלינו והוא יגן בעדנו !!! פעם אחת !!! אתה כל הזמן מפאר את הצבא ובצדק אבל גם עם הצבא אנחנו כלום בלי הקדוש ברוך הוא כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל אז מהראוי לומר ולהזכיר לכל באי עולם כי הוא אבינו הוא מלכינו והוא גואלנו שידעו הגויים שמי שמתעסק עם עם ישראל הוא מתעסק עם בורא עולם .

Back to top button