חדשות הארץמבזקיםספורט

ראש הממשלה ושרת התרבות נפגשו עם זוכי המדליות בתחרות הג'ודו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות מירי רגב נפגשו היום (שני) עם זוכי המדליות בתחרות הג'ודו "גרנד פרי" שהתקיימה בתל-אביב, בלשכת רה"מ בירושלים.

בפגישה השתתפו יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי, המאמנים אורן סמדג'ה ושני הרשקו וזוכי המדליות: אורי ששון, שגיא מוקי, שירה ראשוני, תמנע נלסון-לוי, גילי כהן, ענבל שמש וטוהר בוטבול.

רה"מ נתניהו אמר, "אתם נהדרים. אני נוהג להיפגש, כמו שעשיתי היום, עם מנהיגים זרים. מגיעים שרי חוץ וראשי ממשלות ואני מציג להם את ישראל. אני אומר להם: 'ישראל היא מעצמה עולמית'. היא בסך הכל עשירית האחוז של אוכלוסיית העולם, אבל אנחנו מדורגים במקום השמיני בעולם בצבא שלנו, מדינה קטנה של שמונה מיליון איש. אנחנו מדורגים כמעצמת סייבר, מעצמת הייטק, מעצמת חקלאות, מעצמת מים – ואני מוסיף להם תמיד שאנחנו מעצמת ג'ודו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתניהו הוסיף כי "זה לא מובן מאליו מה שאתם משיגים כאן בברכה אדירה. זה הישג אדיר לכל אחד ואחת מכם, אבל זה הישג אדיר למדינה."

צילום: חיים צח לע"מ

נתניהו אף הודה לשרת התרמות ואמר, "מירי, זה גם הישג שלך. את פועלת לקדם את הספורט הישראלי בארץ ובעולם. העובדה שהמתחרים שלנו מגיעים למדינות ערב, עומדים שם על הבמה, רואים שם את ישראל במלוא הדרה ובמלוא הישגיה, זה דבר שעוזר לי במסע שלנו לעולם הערבי ולעולם בכלל. יש שם הרבה התקדמויות, ואתם ממש תורמים ותורמות לעניין הזה. בנוסף לזה, אני חייב להגיד לך שאת עושה הרבה דברים אחרים. מירי לא נוהגת להתבטא, אבל היא עומדת על דעתה, והיא אומרת את דעתה, וטוב שכך, גם בהרחבת התרבות לפריפריה, אבל גם בהבאת הספורט לעולם, הספורט הישראלי, המצוינות הישראלית, הגאווה הישראלית, האומץ הישראלי. אתם מייצגים את זה בצורה נפלאה. אני רוצה להודות לך, מירי, על העבודה הזאת, תודה רבה לך ותודה רבה לכם".

צילום: חיים צח לע"מ

שרת התרבות מירי רגב כי "הנבחרת שלנו, ספורטאיות וספורטאים מדהימים. ענף הג'ודו הוא ענף ציוני, בכל תחרות הדבר הראשון זה הדגל. להיות איתם זה להתאהב כל הזמן מחדש גם בספורטאים הנפלאים שלנו וגם במדינה הנפלאה שלנו. זאת ההזדמנות להגיד להם תודה.

אני רוצה להודות לך ראש הממשלה, זה לא ברור מאליו שאתה מוצא את ההזדמנות כל פעם מחדש לארח אותם, ולא בפעם הראשונה, ולהודות להם העשייה הנפלאה למען מדינת ישראל, כי הם שגרירים נפלאים שלנו".

צילום: חיים צח לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח