צרכנות

דיו למדפסת

רבים מעוניינים לחסוך ברכישה של דיו למדפסת. יש לחשב את העלות, על פי כמות הדפים שהמדפסת אמורה להדפיס. החישוב יהיה על פי מחיר לעמוד. בעזרת המחיר לדף והערכה גסה של כמות ההדפסות, ניתן יהיה לחשב את המחיר הסופי של . ההמלצה הטובה ביותר לפני רכישת מדפסת, להחליף רק את ראש הדיו בצבע החסר, למשל אם נגמר לכם דיו שחור, החליפו את ראש הדיו השחור ואם נגמר לכם הדיו הצבעוני, החליפו את הראש הצבעוני. בדרך זו, תוכלו להוזיל את העלויות. במידה ואתם מתכוונים לרכוש מדפסת, חפשו את המדפסת שיש לה שני ראשי דיו נפרדים, כך שתהיה לכם שליטה מוחלטת ולא תרכשו מדפסת  שהראשי דיו שלה מגיעים ביחידה אחת.

יש לשמור על אורך החיים של ראש דיו למדפסת ולשמור כי ראשי הדיו לא יתייבשו. ראשית, כבו את המדפסת לאחר השימוש בה. יש למצוא את ההמלצות של יצרנית המדפסת, בכדי שתוכלו לקבל הוראות מפורשות לשמירה על ראשי הדיו.

כיצד לחסוך בכמות הדיו במדפסת ולחסוך כסף?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישנם אנשים רבים המשתמשים במדפסת כמו למשל סטודנטים אשר חייבים לכתוב עבודות. יש לחוץ על האפשרות הייעודית בתוכנה , למשל בוורד ולהוציא את ההדפסה. למרות שזה עובד, זה לא בטוח שזה גם חסכוני. למשל כדאי להדפיס באופן דו צדדי, מה שיחסוך גם בנייר ההדפסה. בתוכנת אופיס לדוגמא, ישנם גופנים שנחשבים ליותר חסכוניים מבחינת צריכת  דיו למדפסת. אם תשתמשו בגופנים הלו, תוכלו לחסוך עד לעשרו אחוזים.

עוד כמה עובדות על דיו למדפסת

למי שאינו יודע, דיו למדפסת, מגיע בצורה צמיגית או סמיכה. בניגוד לדיו שאנו מכירים במכשירי הכתיבה שלנו כגון עטים, ראשי דיו למדפסת פולטות צבעים בוהקים יותר וחיים, מה שמסייע להדפסת תמונות בצורה איכותית. קיים עוד שחקן חשוב בכל האינטראקציה של הדיו והמדפסת והוא נייר ההדפסה. כאשר מדובר במדפסת הזרקת דיו, השימוש נעשה בנייר הדפסה מיוחד בעל ציפוי דק מאוד של מטען חשמלי. הדיו נטען באופפן הפוך למטען והוא מתחבר אליו בקלות. לסיכום- הדיו שמיועד למדפסות השונות, אינו מגיע לליבת ניר ההדפסה, כי אם נשאר בשכבה החיצונית ומתייבש מהר באמצעות חומר ייבוש מיוחד.

חיסכון בדיו עבור המדפסת יכול להתאפשר בשימוש עם ראשי דיו חלופיים. מד אחד זה עשוי באמת לחסוך לנו בהוצאות, אך מצד שני ראשי דיו חלופיים, עשויים אף להזיק למדפסת ונזק זה אינו מכוסה בתעודת האחריות שתקבלו ברכישת המדפסת.

Back to top button