מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ עפר שלח: "המצב בעזה הוא כישלון, נתניהו גורם לנו להשפלה"

באירוע שבת תרבות בנווה מונסון אמר הבוקר (שבת) ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד וחבר ועדת החוץ והביטחון, כי "המצב בעזה הוא כישלון מוחלט של נתניהו. ארגון טרור קטן מכתיב לנו אם ומתי תהיה מלחמה, ומעביר את ישראל הגדולה והחזקה טקס השפלה חודשי עם מזוודות הכסף מקטאר."

לדבריו, "ארבע וחצי שנים אנחנו אומרים לנתניהו: תוביל. צא למהלך אזורי משמעותי שייקל על מצוקת החיים בעזה ויבהיר לעזתים שמי שמונע מהם עתיד טוב יותר הוא החמאס, ומצד שני תגיב כראוי כשיורים עלינו 500 טילים בסוף שבוע אחד. אבל מי שלא עושה, המציאות מובילה אותו, והתוצאה היא אובדן ההרתעה והתקרבות למלחמה, שהחמאס הוא שיקבע מתי תהיה".

על הבחירות המתקרבות אמר ח"כ שלח כי "יש אלטרנטיבה שלטונית אחת בישראל, והיא יש עתיד בראשות יאיר לפיד. זה המצב בסקרים כבר ארבע שנים, זה גם המצב בשטח. מי שרוצה להחליף את נתניהו צריך לחבור אלינו. אני מכיר את בני גנץ הרבה שנים, הוא איש חיובי וראוי, אבל עדיין לא אמר דבר. ההתעקשות שלו לרוץ לבד תכריע את הבחירות לטובת נתניהו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על המצב בצפון הוסיף כי "מה שקורה בסוריה הוא הצלחה צבאית מרשימה, שאין לה רגל מסיימת מדינית, והיא מלווה ברהב מיותר שנובע ממניעים של פוליטיקה והישרדות ופוגע בביטחון ישראל. ביבי מצטלם בטקסים בכיכר האדומה, אבל פוטין מסדר את סוריה עם ארדואן ורוחאני ולא איתנו. כמו בעזה, מי שלא יוזם ומוביל המציאות מובילה אותו, והיא מובילה למציאות של איראנים בסוריה והסתלקות של ארה"ב מהמזרח התיכון".

ח"כ עפר שלח הבוקר באירוע שבתרבות. צילום: שירה פרץ

Back to top button