מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרו 3 פלסטינים שגנבו רכוש מעסק בראשל"צ וסחטו את בעליו

3 חשודים פלסטינים שגנבו רכוש מעסק בראשון לציון, סחטו את בעל הרכוש איתו נפגשו אמש במטרה להחזיר לו את רכושו תמורת תשלום. בפעילות מתוכננת של שוטרי משמר הגבול/משטרת ישראל, נעצרו החשודים בעת המפגש.

לוחם מג"ב שפעל אמש (רביעי) במעבר חיזמא שבגזרת עוטף ירושלים הבחין ברכב ישראלי שעשה דרכו לכיוון ירושלים ובו 2 אזרחים.

הלוחם שזיהה כי השניים לחוצים ומפוחדים החל לתשאל אותם בשטח. הישראלים סיפרו ללוחם כי פלסטינים שעבדו אצלם בעסק בתחום הבנייה באזור ראשון לציון, גנבו מהם ציוד אישי, מחשבים וכונני זיכרון עם חומרים של העסק וחומרים אישיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד סיפרו ללוחם כי לאחר הגניבה החל מסע של סחיטות בכך שהיו על פי החשד הפלסטינים מתקשרים אליהם ומבקשים מהם אלפי שקלים תמורת כל פרט שגנבו מהם.

הישראלים שתוחקרו במעבר חזרו ממפגש עם החשודים במהלכו שילמו 10,000 ש"ח בתמורה למחשב נייד שגנבו מהם וככל הנראה החשודים דרשו סכום כסף נוסף על החזרת שאר הרכוש.

הלוחם ביקש מהישראלים ליצור שוב קשר עם החשודים בכדי שיפגשו שוב עם יתר הציוד שנגנב בתמורה לכאורה לתשלום נוסף תוך שהוא מזעיק כוחות מג"ב נוספים למקום.

3 החשודים הפלסטינים נענו לבקשתם וקבעו איתם שוב בנקודת מפגש בסמוך למעבר חיזמא בכדי לקבל שוב סכום כסף בתמורה להשבת הציוד שנגנב.

כוחות מג"ב שנערכו במקום, המתינו לרכב הפלסטיני וכשזיהו אותו כמאה מטרים מהמעבר, פשטו על הרכב ועצרו את החשודים.

בחיפוש ברכב ובו 3 החשודים נמצאו כל הפריטים שנגנבו מהישראלים. בנוסף התברר שאישורי השהייה שלהם בישראל מזויפים.

3 החשודים, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם תושבי שכם הועברו לחקירה במשטרת ישראל.

במשמר הגבול מציינים כי "ערנותו של הלוחם שהיה במחסום וכוחות מג"ב שפעלו באירוע הובילה לפיצוח פרשייה של סחיטה חמורה. שוטרי משמר הגבול הפועלים בעוטף ירושלים ימשיכו לפעול בכל ימות השנה לביטחונו ושלומו של הציבור."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button