כלכלהמבזקים

גאווה ישראלית בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס בשוויץ!

במהלך הביקור בפורום הכלכלי פגש השר כהן את ׳אבי האקזיטים הישראלי׳ היזם יוסי ורדי, שסיפר לשר על הגאווה וההערכה הגדולה שקיבל גם הוא השנה, בכל מקום ואירוע שבו השתתף בפורום עם פרסום הזינוק של ישראל למקום ה-5 בדירוג החדשנות העולמי של בלומברג ועל כך ששמונה סטארטפים ישראלים נבחרו לרשימת החברות החדשניות של הפורום הכלכלי העולמי.

דירוג החברות החדשניות של הפורום הכלכלי העולמי (WEF) הכתיר 61 חברות מהעולם כ-״חלוצות הטכנולוגיה״ המובילות בעולם, שהן בעלות פוטנציאל "לשינוי פניה של החברה והתעשייה" ו״עיצוב המהפכה התעשייתית הרביעית״.

למרות מימדיה הקטנים יחסית, ישראל הצליחה להיות מדורגת במקום השני ברשימה, שניה רק לארה״ב. בין החברות הישראליות שנבחרו לרשימה: Precognize , Utilis, Vayyar, XM Cyber, Innoviz Technologies, Aqua Security, Raycatch, Watergen.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "בעולם כלכלי המאופיין בחדשנות טכנולוגית, מדינת ישראל היא שחקן מפתח. 8 חברות ישראליות מובילות ברשימה מתוך 60 חברות חדשניות היא הוכחה נוספת לכך. אנו נמשיך לפעול להענקת תמריצים וסיוע ליזמים וסטארטפים שיפרצו דרך בעולם ולחברות רב לאומיות שיגיעו לישראל ובמקביל לפיתוח מו"פ בישראל יעסקו גם בייצור ויצוא״.

שר הכלכלה והיזם יוסי ורדי. צילום: דוברות משרד הכלכלה והתעשייה
Back to top button