חדשות הארץמבזקים

נתניהו: ידעו אויבינו שאגרוף המחץ של ישראל יגיע לכל מבקשי רעתנו

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) במפעל מל"מ של התעשייה האווירית המפתחת ומייצרת את טילי החץ, בהמשך לניסוי שיגור טיל החץ 3 שהסתיים הבוקר בהצלחה.

ראש הממשלה נתניהו בירך על הניסוי המוצלח "אני מבקש לברך על הניסוי המוצלח של מערכת החץ 3. לישראל יכולות הגנה והתקפה מהחזקות בעולם. ידעו אויבינו שאגרוף המחץ של ישראל יגיע לכל מבקשי רעתנו ונבוא איתם חשבון".

נתניהו הוסיף כי "בין ישראל לארה״ב מתקיים שיתוף פעולה הדוק ביותר בין תעשיות הביטחון. אני מבקש להביע הערכה מיוחדת לבת בריתנו, ארה״ב, על שיתוף הפעולה הביטחוני, ועל שיתוף פעולה בליווי, בניסוי ובפיתוח מערכות ההגנה שלנו ובתוך זה גם טיל החץ. אנחנו נמשיך לפתח בהצלחה את מערכות הנשק המתקדמות ביותר בעולם כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל ואת ביטחון מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון, לע״מ

ראש הממשלה שמע במקום סקירות ועדכון מבצעי על הניסוי במערכת ההגנה ״חץ 3״ שנערך הבוקר, בשיתוף עם הסוכנות האמריקנית להגנה מטילים MDA.

בביקור השתתפו יו"ר התעשייה האווירית הראל לוקר, מנכ״ל התעשייה האווירית נמרוד שפר, ראש מנהלת חומה במשרד הביטחון משה פתאל, נציג חיל האויר, ראש מנהלת מגן ובכירים נוספים.

צילום: מפאת במשרד הביטחון ורועי אברהם, לע"מ

צילום: קובי גדעון, לע״מ
צילום: קובי גדעון, לע״מ

תגובה אחת

  1. מר ביבי חביבי אתה האריה שבחבורה ??????????????? ביבי חביבי תודה שאבתה את האביב פורח ולא את גולן הצונח?????????????

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח