מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: עקץ עשרות אלפי שקלים מאדם שביקש להשכיר יחידות דיור

מחלק ההונאה של משטרת ישראל מזה כשבועיים מנהל חקירה סמויה בעקבות תלונה שהוגשה ע"י אדם המציע יחידות לדיור להשכרה בצפון הארץ, ולטענתו אדם שאינו מכיר ביקש להשכיר ממנו את היחידות והצליח להוציא ממנו במרמה כ – 60 אלף ש"ח.

חקירת המשטרה העלתה, כי עפ"י החשד פעל החשוד בתחכום רב ופנה אל הקורבן תוך שהוא מתחזה בפרטי זהות מזויפים לאיש קבע המשרת בצבא וביקש לערוך עמו חוזה שכירות שנתית בגובה הקצבה לה הוא זכאי לטענתו מהצבא על סך כ – 32 אלף ש"ח, כאשר בפועל סיכמו השניים על שכירות שנתית בסך של כ – 18 אלף ש"ח, ובתמורה יחזיר לו הקורבן את העודף.

אילוסטרציה. צילום: pixabay

החשוד העביר עפ"י החשד לקורבן המחאות שהופקדו בחשבונו (שבמועד מאוחר יותר התבררו כמזויפות), ויצרו מצג שהכסף נכנס לחשבונו, ולאחר שהחשוד הבין כי שיטה זו מצליחה, עשה זאת עם הקורבן פעמיים נוספות באמתלה כי חבריו ביקשו ממנו גם כן להשכיר יחידות מהקורבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדרך זו עקץ החשוד מהקורבן עפ"י החשד סכום של כ – 60 אלף ש"ח. ההמחאות שהתבררו כמזויפות בוטלו ע"י הבנק.

חוקרי המשטרה שערכו מגון פעולות חקירה מורכבות וסמויות, הצליחו לאתר את פרטי זהותו של החשוד, כבן 40 והביאו למעצרו אתמול בביתו שברעננה.

החשוד נחקר בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע, קשירת קשר להונות והתחזות לאחר במטרה להונות.

מעצרו של החשוד הוארך בפני בית המשפט עד ליום חמישי הקרוב.

משטרת ישראל מזהירה את הציבור מאותם עברייני הונאה העוסקים יום וליל לאיתור שיטות שונות ומגוונות באמצעותן יוכלו 'לעקוץ' אזרחים תמימים, ושלא להתפתות להצעות שונות, במיוחד אם הן מגיעות מאנשים שאינם מוכרים ולבדוק היטב את אמינות הדברים, ולהשתדל ככל הניתן להימנע מביצוע העברות כספים בדגש על סכומים גבוהים לאדם זר.

Back to top button