חדשות הארץמבזקים

הליכוד: "הכתבה של גיא פלג בחדשות 12 – כתב הגנה מצויין"

במפלגת הליכוד מגיבים הערב (שני) לפרסום של כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג ב"מהדורה המרכזית" בה חשף לכאורה ניסיון של ראש הממשלה נתניהו "לחסל" את נפתלי בנט ערב בחירות 2013" ואמרו כי "גיא פלג וחדשות 12 שידרו הערב עוד כתבה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו, במסגרת מסע התעמולה היומי שלהם."

בליכוד ציינו כי "הם רק שכחו לציין שב-2013, השנה שממנה גיא פלג הביא כתבות מוואלה, ראש הממשלה נתניהו לא כיהן כשר התקשורת, לא לפני הבחירות ולא אחרי הבחירות, ומיזוג בזק-יס כלל לא עמד על הפרק. כל זה קרה רק שנתיים מאוחר יותר!

ולכן הכתבה, על אי-דיוקיה הרבים, היא דווקא כתב הגנה מצויין. היא מוכיחה שאין שום קשר בין הניסיונות של אלוביץ׳ המתוארים בכתבה להשפיע על הסיקור בוואלה, לבין הטבות שהיה ברור שאין ביכולתו של ראש הממשלה נתניהו לתת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"חדשות 12, כהרגלם, צינזרו גם הערב את תגובתנו. הנה תגובתנו המלאה. שימו לב שהם בחרו להשמיט את הפסקה על ההדלפות הפליליות מהחקירה וכן להשמטת הכותרות הארסיות שכמוהן קיבל ראש הממשלה נתניהו במאות דוגמאות בוואלה:

״ערב ערב משדרים הדלפות בלתי חוקיות מתוך חומרי החקירה, עבירה שדינה עד שלוש שנות מאסר. האם מישהו יחקור? אין סיכוי.

ראש הממשלה לא מכיר את התכתובות שהצגתם ואנחנו קובלים על הניסיון להציג לציבור מצג שווא.

אתר וואלה היה ונשאר אתר שמאל קיצוני עויין מאוד כלפי ראש הממשלה נתניהו וכלפי משפחתו. הנה כמה דוגמאות לכותרות בוואלה בתקופה שבה נטען באופן אבסורדי שראש הממשלה שלט באתר:

״נתניהו יגדיל את מעגל השכול״, ״מעגל הכשפים האכזרי של נתניהו״, ״בזבזנות מופרעת של נתניהו״ ועוד מאות כתבות ארסיות ומרושעות.

מגוחך לטעון שנתניהו, האיש המושמץ ביותר בתולדות התקשורת הישראלית, מואשם בשוחד לא על מעטפות, לא על כסף, אלא סיקור אוהד בגלל שתיים וחצי כתבות בוואלה.

אם סיקור אוהד זה שוחד, איך לא נחקרו 43 שרים וחברי כנסת שקידמו עבור נוני מוזס את החוק לסגירת "ישראל היום" שהיה מכניס לכיסו של מוזס מאות מיליונים ובתמורה קיבלו ממנו סיקור אוהד ומלטף".

צילום: עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו

5 תגובות

  1. כל פעם שאתר כל שהוא מסנן או משמיט תגובה של הליכוד, מיד לפרסם את זה בדרך שלא ניתן להשמיט או לסנן.
    בוואלה ובמקומות אחרים את התגובה של הקוראים לטובת נתניהו לא מפרסמים אם התגובה ״ פרווה ״ מפרסמים, תגובות קשות נגד נתניהו בשפה פוגענית מפרסמים אתן דוגמא : כתבה של טובה צימוקי השמיטה מספר תגובות לטובת נתניהו, תגובות קשות נגד נתניהו מפרסמים בלי בעיה. בדקתי מתוך 100 תגובות 90 אחוז ומעלה תגובות שמאל פחות מ 10 אחוז תגובות קצרות של הימין ולא פוגענים מפרסמים.

  2. נח היה איש תמים וצדיק בדורותיו
    מה ההבדל בין נח לנתניהו?
    תשובה:נתניהו לא תמים

  3. יריבים לראש הממשלה ,ינסו תמיד לערער את מעמדו ; אבל מה שקובע : האים ראש הממשלה , טוב לעם או לא ; ותוצאות הבחירות למעלה מעשר שנים , מעידות , כי ראש הממשלה : מר בנימין נתניהו , עושה את תפקידו , על הצד הטוב ביותר .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח