מבזקיםמשפטי/פלילי

7 שנות מאסר לגבר שעקב, סחט ותקף את גרושתו

בית המשפט המחוזי בירושלים בפני כבוד השופט דניאל טפרברג גזר היום (שני) על תושב בית שמש 7 שנות מאסר ופיצוי כספי בסך 20 אלף ש"ח בגין חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות שביצע כלפי אשתו לשעבר, לאחר שהתגרשו כאשר חשד כי היא מנהלת מערכת יחסים עם גבר אחר.

הנאשם הורשע בכך שהתקין תוכנה בטלפון הנייד של המתלוננת ללא ידיעתה באמצעותה האזין לשיחות שביצעה, ובהמשך הטיח בה את תוכן השיחות ואף איים לשולחן למנהלי החברה בה היא מועסקת. בספטמבר 2016 לאחר שהחזיר את ילדיהם מחוג שחייה, הוא ניגש למתלוננת שעמדה במטבח, הלם באגרופיו בראשה ובגופה עד שנפלה. הנאשם לא שעה לצעקות הילדים והוסיף להכות את המתלוננת בעודה שוכבת על הרצפה, ובעט בראשה ובבטנה מספר רב של פעמים. בעוד המתלוננת שרועה מעורפלת על הרצפה, אחז הנאשם בראשה וחתך את פניה באמצעות חפץ חד שהיה בצרור המפתחות בו החזיק.

בית המשפט קבע בהחלטתו כי "מעשי הנאשם חמורים, ראשיתם בהתקנת אמצעי מעקב בטלפון המתלוננת, סחיטה באיומים וכלה בתקיפתה הקשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד אור גבאי, מפרקליטות מחוז ירושלים ביקש מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר משמעותי אשר יבטא את חומרת מעשיו של הנאשם שבעט באכזריות בפני המתלוננת בעודה שרועה על הרצפה ולבסוף חתך את פניה באמצעות חפץ חד. ואת הנזק הרב שנגרם למתלוננת כתוצאה ממעשי הנאשם, והפחד והבעתה שהיה מנת חלקם של הילדים שצפו בתקיפה.

תגובה אחת

  1. מסכנה האשה, שהיתה נשואה לפרימיטיבי הזה שחושב שהיא רכוש שלו גם לאחר שהתגרשו. עברתי משהו דומה, פחות חמור אבל ללא ספק משאיר טעם רע ממנו

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח