מבזקיםפוליטי / מדיני

"להחזיר את המדינה למסלולה" – מעל 79% תומכים באיחוד

החל מיום חמישי בלילה, קמפיין ציבורי נרחב סוחף את הרשתות החברתיות, שלטי החוצות ברחבי המדינה, ומודעות בעיתונים: "בלי איחוד הקול אבוד". יוזמה חדשה קוראת ללפיד, גנץ, גבאי, לבני, ברק, יעלון ואשכנזי להתאחד. מעל 79% תומכים באיחוד • מובילי היוזמה, " יצאנו לדרך בשביל יותר ממיליון אזרחים שמאסו במצב ומעוניינים באיחוד כוחות ובשינוי"

יוזמה רחבה לאיחוד שורות פוליטי, קוראת ליאיר לפיד, בני גנץ, אבי גבאי, ציפי לבני, אהוד ברק, משה (בוגי) יעלון, וגבי אשכנזי לאחד את השורות. היוזמה יצאה לדרכה לאחר שסקר עדכני שבוצע השבוע ע"י מכון טלסקר, הראה שמעל 79% מתומכי אותם מנהיגים, יותר ממיליון ישראלים, מעוניינים לראות איחוד כוחות שיחזיר את המדינה למסלולה.

"בלי איחוד הקול אבוד"

מבין היוזמים: נועה אליאסף-שוהם, יזמית חברתית, ממקימי מכון ראות ומנכ"לית לשעבר של ארגון "ישראל יוזמת", תא"ל במיל' גיורא ענבר, אילן שילוח, יונתן בן ארצי, ואלוף במיל׳ משה קפלינסקי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין התורמים ליוזמה: דוריס ומורי ארקין, שרה ומיכאל סלע, דפנה כהן בן שאול, נועה ויואב שוהם, אילן שילוח, שירה מרגלית ואנשים נוספים.

משרד הפרסום ראובני-פרידן מוביל את הקמפיין בראשותם של אודי פרידן וזיו קורן.

מובילי היוזמה מסרו: "אנחנו קוראים למי שרואים את עצמם כמנהיגים, לגלות מנהיגות, לשים את קרבות האגו בצד, להתאחד ולנצח במלחמה על המדינה. אנחנו לא חפצים להתערב בזהות המוביל, כל הרצון שלנו הוא באיחוד כוחות שיילחם את המלחמה האמיתית, החשובה והיחידה – המלחמה על המדינה, מפני שבלי איחוד הקול אבוד".

*ע"פ סקר מטעם מכון הסקרים טלסקר במדגם מייצג של 500 איש

"בלי איחוד הקול אבוד"

7 תגובות

  1. פונה לכל המנהיגים הנ״ל: לכו ראו את הסרט ״נפלאות התבונה״. בסצינת הפתיחה 5 גברברים צעירים נלחמים בינם לבין עצמם על בחורה בלונדינית אחת מתוך קבוצה של 5 בחורות. על בסיס זה פותחה תיאוריה מתימטית. כשכולם רבים על דייט אחד אף אחד לא יזכה, אבל אם כולם יחברו לאחת הבחורות בקבוצה, לכל הגברים יהיה דייט.
    מסקנה: כולם רוצים להיות ררש ממשלה. שיתחרו בינהם על תפקיד שר בממשלה (לא שר בטחון) וככה כולם יהיו בממשלה.
    אולי. לפחות זה מה שהתיאוריה אומרת.

  2. ואנחנו דווקא בטוחים שהוא יכול !! הוא אומנם איננו חף מטעויות (ומי כן חף מהן? לרוב מי שלא עושה כלום) אך הוא אדם מוכשר שהוביל את ישראל קדימה בהרבה תחומים. שנים שהשמאל "מחפש" אותו ולא מוכן להשלים עם אובדן השלטון. מפא"י שעשו במדינה כבשלהם, דרסו כל מי שלא היה שייך למחנה שלהם ומאז 77 לא מפסיקים ליבב ולאיים שהמדינה/ הדמוקרטיה בסכנה, כי ממש הם ורק הם שומרי החוק וכו וכו.
    אז הרשו לנו לגחך קימעה.

  3. נו וכמה מנדטים זה יביא לכולם ביחד? ומי יעמוד בראש ?כולם בטוחים שהם יכולים להנהיג אז זהו שלא.

  4. מעניין מי ה79 אחוז. הרי אלו הם שמאלני המדינה, החיבור להם יביא את הסוף למדינת היהודים

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח