מבזקיםפוליטי / מדיני

גלנט על גנץ: "קצת צניעות. אלו דברים יהירים והם לא במקומם"

השר וחבר הקבינט המדיני בטחוני, אלוף (במיל׳), יואב גלנט התייחס הבוקר (שבת) באירוע שבת תרבות בשוהם לאירועים בסוריה ואמר: "בממשלה הנוכחית טיפלנו במנהרות החמאס בדרום ובמנהרות חיזבאללה בצפון והבאנו את ארכיון הגרעין האיראני. המשימה שלנו בממשלה הבאה היא להוציא את איראן מסוריה. נושא שחשיבותו העליונה עוד תתברר. מערכת הבטחון תדע כיצד לעשות זאת. נוצרה למדינת ישראל שעת כושר להוציא את איראן מסוריה."

צילום: טל קטקו

עוד הוסיף השר גלנט והתייחס לכניסתו של גנץ: "שמונה מילים ופוסטר הם לא תחליף לבחירת דרך, קצת צניעות. יש מידה מסוימת של תמימות בניסיון להגיע להנהגה לאומית עם אפס ניסיון בתחומים שבהם אנחנו עוסקים. זה לא במקום. קצת צניעות. אני לא באתי למערכת הפוליטית ואמרתי 'אם לא תתנו לי אז" או "נדרשת הנהגה אחרת" – לאט לך. אני חושב שאלו דברים יהירים והם לא במקומם. למדינת ישראל יש הנהגה טובה מאוד ואני חושב שלפני שאתה בא להחליף הנהגה בוא תתנסה, תראה במה מדובר. זו לא מערכת צבאית, זה משהו אחר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: טל קטקו

עוד הוסיף גלנט: "הליכוד יהיה המרכיב העיקרי בממשלה הבאה, ראש הממשלה יהיה בנימין נתניהו, וכל היתר הן אדוות על פני המים. הליכוד יהיה יותר חזק ממה שהוא היום בכנסת הנוכחית."

6 תגובות

  1. גלנט יקירי: בטאוריה- אתה גנב. וגנבת מהמדינה אדמה. אם נענשת או לא נענשת- זהוא דבר משני. הנושא העיקרי הוא שהעזת לגנוב אדמה מהמדינה ולספחה לעצמך. ו…לא שמעתי ממך חרטה. מי אתה שתטיף לאחרים? במדינה מתוקנת היית יושב על זה שנים.

  2. יש מספיק פלגנות ומפלגות , נכון היה אים גנץ היה מחזק את ממשלת נתניהו .

  3. אני כמובן ימני בדעותי אבל שחצנותו של גלנט והאופורטוניזם שלו מעוררת בי גועל. כשהלך עם כחלון לכלך על הליכוד, אחרי שבגד בו ממשיך ללכלך, הפעם על מי שמשתלם ל, האיש דוחה ברמות. מקווה ש"מנהיגים " בדמותו יכלו מן העןלפ

  4. אם ביבי יוסר מן הדרך וכנראה שאכן יזוז הצידה, אז, לעניות דעתי, גלנץ הוא האיש…!!!

Back to top button