חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שמה של ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך לעטרת

הותר לפרסום כי ההרוגה בתאונת הדרכים שאירעה היום (ראשון) בכביש 60 סמוך ליישוב עטרת שבבנימין היא הדס תפוחי בת ה-30 תושבת היישוב. תפוחי, נשואה ואם לארבעה ילדים נסעה ברכב פרטי שהתנגש חזיתית במשאית שהגיעה מהנתיב הנגדי.

ממד"א נמסר: "בשעה 14:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ת.ד חזיתית בין משאית ורכב פרטי בכביש 465 סמוך לעטרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי לאישה כבת 27 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת."

חובש רפואת חירום במד"א ארי רוזנשטיין סיפר: "חלפתי במקום עם הרכב כאשר לפתע שמעתי רעש חזק וראיתי במראה עשן ואבק רב. מיד הסתובבתי עם הרכב בחזרה והגעתי למקום התאונה. נהגת הרכב הפרטי כבת 27 נלכדה ברכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקתי לפצועה טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבוע ושמירה על הצוואר על מנת שלא להחמיר את פציעתה ובסיוע אזרחים שנקלעו למקום ניסינו לחלץ את הפצועה תוך כדי שאנחנו מפרקים חלקים מהרכב בעזרת הידיים וכלים שהיו ברשותנו עד להגעת צוות הכיבוי שחילץ את הפצועה מהרכב. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ הצבאית שהגיעה למקום והיא פונתה לחבירה עם מסוק צבאי שנחת בסמוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוקדם יותר לתאונה זו אירעה תאונה קטלנית אחרת בכביש 60 סמוך לאזור התעשייה בשער בנימין. רבקה קופשוק (דורון) תושבת היישוב עלי שנהרגה גם כן מפגיעת משאית שהתנגשה בה חזיתית.

התאונה הקטלנית סמוך לעטרת. צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש

סנ"צ אלי עובדיה מפקד תחנת בנימין. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. אין צורך לרחם על הרוגים מתאונה
    אים הנהיגה של הנהגים תהיה לפי
    החוק של התנועה והתעבורה
    ( לא נישמע על תאונות לעולם )
    לצערי הרב בישראל יש עברינים
    על הכביש .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח