חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך לשער בנימין

הערב (ראשון) הותר לפרסום כי ההרוגה בתאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר היום בכביש 60 סמוך לאזור התעשייה בשער בנימין היא רבקה קופשוק (דורון) תושבת היישוב עלי.

התאונה התרחשה בסביבות השעה 14:00 בצהריים, כאשר הרכב הפרטי בו נסעה רבקה ז"ל התנגש חזיתית במשאית שהגיעה מהנתיב הנגדי. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו למרבה הצער את רבקה כשהיא ללא סימני חיים וקבעו את מותה. גבר כבן 35 שנפצע קשה בתאונה פונה אל בית החולים הדסה עין כרם עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

צילום: דוברות מד"א

הפראמדיקים של מד"א בצלאל בן חמו ופנחס מאיר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי. נהג הרכב הפרטי, גבר בשנות ה 30 שסבל מחבלת ראש קשה חולץ בסיוע אזרחים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה לבי"ח הדסה עין כרם. הנוסעת שהייתה לצידו, אישה כבת 25 נפצעה באורח אנוש והסבלה מפגיעה רב מערכתית, ביצענו בה בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

בהודעה שפורסמה הערב מטעם היישוב עלי נכתב: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של רבקה קופשוק (דורון), תושבת היישוב מזה שבועיים, שנהרגה בתאונת דרכים היום באזור שער בנימין. הלוויה תתקיים בבית המנוחות ברח' שמגר בירושלים הערב בשעה 22:00, בבניין ירושלים ננוחם במהרה. אנו ממשיכים להתפלל לרפואת הפצוע הנוסף בתאונה. בשורות טובות במהרה".

באותו כביש 60 סמוך ליישוב עטרת, 40 דקות לאחר התאונה בה מצאה את מותה רבקה קופשוק (דורון) ז"ל, אירעה תאונת דרכים נוספת בין רכב פרטי למשאית שגבתה חייה של אישה נוספת.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו לאישה כבת 27 טיפול רפואי והוקפץ מסוק בכדי לסייע בפינויה לבית החולים כשהיא במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת, אך זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה.

חובש רפואת חירום במד"א ארי רוזנשטיין סיפר: "חלפתי במקום עם הרכב כאשר לפתע שמעתי רעש חזק וראיתי במראה עשן ואבק רב. מיד הסתובבתי עם הרכב בחזרה והגעתי למקום התאונה. נהגת הרכב הפרטי כבת 27 נלכדה ברכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקתי לפצועה טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבוע ושמירה על הצוואר על מנת שלא להחמיר את פציעתה ובסיוע אזרחים שנקלעו למקום ניסינו לחלץ את הפצועה תוך כדי שאנחנו מפרקים חלקים מהרכב בעזרת הידיים וכלים שהיו ברשותנו עד להגעת צוות הכיבוי שחילץ את הפצועה מהרכב. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ הצבאית שהגיעה למקום והיא פונתה לחבירה עם מסוק צבאי שנחת בסמוך."

צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש

סנ"צ אלי עובדיה מפקד תחנת בנימין. צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש

תגובה אחת

  1. כבר מותר לומר שיידויי אבנים של ערבים באזור גרמו לשני ה״תאונות״ פיגועים

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח