מבזקיםפוליטי / מדיני

"רוב מצביעי הליכוד לא יתמכו בראש ממשלה עם כתב אישום"

"אני מעדיפה אלף חברי מפלגה ששורקים בוז ליו"ר על פני שלושים ח"כים סמרטוטים שמריעים לראש ממשלה מושחת שלא סופר אותם ואת העם". כך אמרה היום (שבת) הסופרת ואשת התקשורת אמילי מואטי, המועמדת בפריימריז לרשימת מפלגת העבודה לכנסת, לעיתונאי אלי לוי באירוע שבתרבות במרכז הקהילתי רמת ישי.

על המצב במפלגת העבודה אמרה מואטי: "הועידה הוכיחה כמה אנחנו מפלגה שוקקת ודמוקרטית בה הפרוצדורות נקבעות ע"י צירי ועידה ולא ע"י דיקטטור אחד. עכשיו צריך להתחיל לעבוד בלנצח. אני תומכת באבי גבאי בלי לבלבל את המוח ולא מודאגת מהסקרים. גם בבחירות הקודמות חודשיים לפני הבחירות היינו על 10 מנדטים כמו עכשיו ובסוף קיבלנו 24. גבאי בדרך להרכיב ממשלה עם השותפים הטבעיים שלנו, מיש עתיד ומרצ וגם את שס לא צריך לפסול. די כבר עם הפאניקה".

מואטי תקפה את התקשורת שציטטה מילה במילה את דבריו של דודי אמסלם מבלי לאמת אותו עם עובדות: "הבנאדם אומר שמליונים יצאו לרחובות כדי להפחיד את המערכות והעם והתקשורת מהדהדת את הדברים כמו תוכי במקום לעמת אותו עם העובדהה הפשוטה – פחות ממליון איש הצביעו ליכוד, רובם בחיים לא יתמכו בראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום. ומעבר להשלכות הפליליות של התנהלותו המושחתת של ראש הממשלה, הנהגה מקבלת על עצמה איסורים ומגבלות ולא חירויות והטבות. ראש ממשלה שמקבל סיגרים בשווי של מאות אלפי שקלים אין לו המידות הנדרשות למעמד. גם אדם כמו כחלון מקומו לא בממשלת נתניהו. למי שאכפת מהשכבות החלשות אין מה לחפש בממשלה שלא סופרת את העם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום התייחסה אמילי לפרשת הטרור היהודי: "בשב"כ יושבים אנשים מצויינים. חיי אדם קודמים לזכויות אדם ומי שהגיע למרתף השב"כ ויש חשש שהוא מסכן את בטחון המדינה ועלול לבצע פעולת טרור השבכ צריך לעשות כל דבר כדי למנוע זאת ממנו, ערבי, יהודי או אסקימוסי".

אמילי מואטי באירוע שבתרבות ברמת ישי

2 תגובות

  1. אמילי מוכתי סיגרים במאות אלפי שקלים היו מעלים את בלפור באש תפסיקי לבלבל את המוח כמו החבר שלך זה שאמר ששרה שותה שלושה בקבוקי שמפניה ביום , אולי הוא גנב כל כך הרבה מצא תרוץ לאן נעלמו מוצרים שהיו באחריותו ..שניכם הגזמתם …

Back to top button