מבזקיםפוליטי / מדיני

לבני: "אין סיכוי שאשב עם נתניהו באותה ממשלה"

"המתקפות של ביבי על מערכות החוק והמשפט בישראל הן כאלה שלא אסכים להיות חלק מהן", כך אמרה יו"ר מפלגת "התנועה" ציפי ליבני כשנשאלה אם תשב יחד בממשלה בראשותו של בינימין נתניהו. את הדברים היא אמרה היום (שישי) בכנס הקבלנים המקצועי של ארגוני הקבלנים ירושלים, באר שבע והנגב שמתקיים בים המלח.

צילום: שמואל אדלר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד תקפה ליבני את ראש הממשלה שיצא נגד מערכות החוק ואמרה :"ראש ממשלה שאומר במדינה שלנו תופרים תיקים. מה יגיד מחר גנב קטן? מה יגיד ראש ארגון פשע??"

צילום: שמואל אדלר

עוד התייחסה ליבני לבחירות הקודמות בהם זכתה ולא הצליחה להרכיב ממשלה ואמרה: "כשאמרתי שהיום אני בשלה יותר זה מלמידת לקחים מהעבר".

בכנס ארגוני הקבלנים שינעל מחר (מוצ"ש 12/1), משתתפים מאות קבלנים מכל הארץ, ארגוני הבונים בישראל, נציגי משרדי ממשלה ועוד, העלו נציגי הקבלנים טענות קשות כלפי מדיניותו של כחלון כלפי תכנית "מחיר למשתכן".

אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים בבאר שבע והנגב אמר כי מדובר בתכנית שמעמיקה את הפערים בין המרכז לפריפריה: "מדובר בתכנית לא חברתית שאף מוחקת את חזון בן גוריון ליישב את הנגב. במצב בו אין עדיפות בתכנית לפריפריה, צעירים רבים מעדיפים להשתתף במכרזי מחיר למשתכן שבמרכז הארץ. כך נוצר מצב שנותרו יחידות דיור פנויות ללא קונים".

אליאב בן שמעון, מנכ"ל התאחדות בוני הארץ התייחס למצב שוק הנדל"ן ואמר: "הרגולטרים צריכים להחזיר את כל המשקיעים לשוק הדיור. בעקבות תכנית מחיר למשתכן, יש בפועל יש 1500 דירות פנויות. התוצאות הן בכך ששנת 2019 תסתיים בירידה חדה של התחלות בנייה. כבר היום אנחנו בירידה שלך 17 אחוז בהתחלת בנייה".

תגובה אחת

  1. קודם כל שליבני תעבור את אחוז החסימה דבר שמוטל בספק גדול אלה אם תצליח שוב לארגן לעצמה איזה שיריון ?אבל למה נדמה לה שבכלל ביבי ירצה אותה ????

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח