חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כוחות גדולים פשטו על מועדון שפעל ללא רישיון בצפון, 10 נעצרו

אתמול בשעות הלילה המאוחרות פעלו כוחות משטרה יחד עם מתפ"א כנגד מועדון במטע זיתים הנמצא סמוך לכפר ראמה אשר נבנה באופן לא חוקי והווה מטרד לתושבי הכפר ולשאר הישובים בסביבה ואף עלה חשד כי במקום מתנהלת פעילות בלתי חוקית: המבצע נערך בהובלת משטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז חיפה יחד עם מתפ"א, לוחמי מג"ב, כלבן וכוחות משטרה נוספים בשילוב זרועות האכיפה האזרחיים הרלבנטיים: רשות המיסים, משרד הבריאות, יחידת הפיצו"ח, ביטוח לאומי, רשות הטבע והגנים, המרכז לגביית קנסות והיחידה הארצית לאכיפת דיני תכנון ובניה.

אתמול (חמישי) בשעות הלילה המאוחרות פשטו הכוחות על מועדון סמוך לכפר ראמה אשר פעל ללא היתרים כחוק.

בעלי המועדון הפעילו מוזיקה מחרישת אוזניים שפגעה באיכות החיים של תושבי הכפר והישובים בסביבה ובין היתר עלה חשד כי המקום משמש לשם זנות ומפגש של עבריינים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפעילות נתפסו מסמכים שונים, מערכות הגברה, סכומי כסף ובחיפוש באחד הבתים של בעלי המקום נתפס גם אקדח איירסופט.

במקום עוכבו 10 חשודים (17-60), לחקירה בין היתר בחשד לניהול עסק ללא רישיון, עבירות תכנון ובניה החזקת מקום לשם זנות ועיסוק בזנות ועבירות מס

בהמשך חומר החקירה יועבר לתובעת הרישוי מטעם המשטרה אשר תשקול להגיש כתב אישום בגין ניהול עסק ללא רישיון, בקשה לחילוט כל המוצגים שנתפסו וצו סגירה שיפוטי שימנע הקמת המקום מחדש.

בסיום הפעילות היחידה הארצית לאכיפת דיני תכנון ובניה של משרד האוצר הרסה את כל המבנים במתחם המועדון כאשר לפתע הגיע למקום קטין כשהוא רכוב על גבי טרקטורון ונוהג עליו בפראות. במסגרת החקירה עלה כי הקטין נהג בו ללא רישיון, ללא טסט וללא ביטוח – הטרקטורון נתפס גם הוא והושבת למשך חודשיים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button