חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

"תאונה קשה ומזעזעת" שני גברים נהרגו בתאונת דרכים בחיפה

הבוקר (שישי) סמוך לשעה 04:20 הוזעקו צוותי החירום וההצלה לתאונת דרכים בשדרות ההסתדרות בחיפה סמוך למחלף הקריות. על פי הדיווחים שהתקבלו במוקדי החירום, מדובר ברכב שהתהפך והחל לבעור.

ארבעה צוותי לוחמי אש הוזנקו למקום ובמהלך פעולות הכיבוי זיהו שני גברים ברכב הבוער. מפקד המשמרת רב רשף מרזוק חמוד תיאר כי בעוד הרכב אחוז להבות עלה בידי הלוחמים לחלץ מתוכו את אחד הנוסעים. הנוסע השני היה לכוד ברכב המעוך אשר לצורך כיבוי האש השתמשו הלוחמים בקצף ולמרבה הצער הסתיים האירוע במותם של השניים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בדקו כי שני הנוסעים ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רס"ר אסף נגרין אשר היה הראשון להגיע לזירה מתאר: "זירה קשה ומזעזעת. כאשר הגענו זיהינו רכב בוער כולו כלפיד. בכדי להנמיך את גובה הלהבות נתנו מכת מים ראשונית ואז זיהיתי כי ישנו גבר במושב הנהג. מיד ניגשנו וחילצנו אותו מתוך הרכב, בעודו ממשיך לבעור. זיהינו גבר נוסף אשר היה לכוד והרכב היה צמוד לבטונדה כך שלא התאפשרה גישה. משכנו את הרכב בעזרת כננת והסרנו את הדלת באמצעות כלים הידראוליים ורק אז עלה בידינו להוציאו. לצערנו, הסתיים האירוע בגביית חיי השניים".

הפראמדיקים של מד"א בנימין מורס ושלמה בן עמי סיפרו: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולה וכשהגענו הבחנו ברכב הפוך על הגג שעולה באש ולא ניתן היה להתקרב, מחוץ לרכב שכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ובתוך הרכב הבוער נלכד אדם נוסף, לאחר שהכבאים הגיעו וסיימו את פעולות הכיבוי וניתן היה לגשת לרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו שני הנוסעים היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. "

ישראל שכטר מתנדב זק"א צפון, אמר "כאשר הגענו לזירה הרכב בער באש. לוחמי האש חילצו את נוסעי הרכב ללא רוח חיים. צוות מורחב זק"א צפון טיפלנו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים" והוסיף "סיבות התאונה נחקרות ע"י בוחני התנועה. אני פונה שוב לנהגים ובעיקר לצעירים סעו בזהירות שמרו על עצמכם, יש לכם משפחה בבית שמחכים לכם".

בוחני התנועה פתחו מיד בחקירת נסיבות התאונה והכביש נסגר לתנועה לשני הכיוונים מתחת למחלף, בקטע הכביש שבין גשר פז לקריות. בוחני התנועה של משטרת ישראל אספו ממצאים בזירת התאונה ובתום פעילותם בשטח ופינוי הרכב הבוער, נפתח הכביש מחדש לתנועת כלי רכב. גופות ההרוגים הועברו לצורך זיהוי במכון לרפואה משפטית.

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
Back to top button