חדשות הארץמבזקים

בעקבות עלייה באירועי האלימות בירכא המשטרה תתגבר פעילותה

בתום הערכת מצב מיוחדת שקיים היום (חמישי) מפקד מרחב אשר במשטרה, תנ"צ בני אבליה, עקב עליה באירועי האלימות והשימוש באמל"ח בירכא על רקע תוצאות הבחירות, הוחלט להגביר את פעילותה המבצעית של המשטרה בכפר, למען בטחון תושבי האזור ורבבות המבקרים.

בתוך כך, החל מהיום תחל פעילות משטרתית מוגברת בכפר ובסביבתו, המשלבת מאות שוטרים ממרחב אשר ותחנת עכו, לצד כוחות מיוחדים של יס"מ ומג"ב, שיתפרסו לאורך הצירים ובפנים הכפר, תוך מיקוד פעילות כנגד חשודים במעורבות באירועי האלימות וחיפוש אחר אמל"ח.

כאמור, בשל סכסוך בכפר שהחל על רקע תוצאות הבחירות לראשות המקומית, חלה עליה באירועי האלימות, לרבות קטטות המוניות, בהן נפצעו מתקיפה וירי מספר תושבי הכפר, לצד נזק לרכוש ופגיעה בסדר הציבורי ובאורח החיים התקין והבטוח של כלל הציבור שומר החוק, לפיכך בכוונת המשטרה לפעול במקום באופן מוגבר ולאורך זמן ככל שיידרש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצד הכוח המבצעי הדגישו במשטרה כי יפעל גם מערך המודיעין באופן סמוי עם אמצעים טכנולוגים מתקדמים, במטרה לחשוף את זהות מבצעי העבירות וחשיפת פריטי האמל"ח השונים, בכדי לצמצם את השימוש בהם ואת הסיכון הממשי הנשקף הן לתושבי הכפר ולתושבי הסביבה הנוהגים לפקוד את מתחמי הקניות במקום והן לשוטרים עצמם.

במשטרה מציינים, כי בשל הפעילות המיוחדת צפויים שינויים עתיים בהסדרי התנועה ואף עומסים בצירים, אגב פעילות הדורשת בידוק קפדני לפרקי זמן קצרים, לשם שמירה על בטחון הציבור והשוטרים, דוגמת פעילות חבלנים בעת בדיקה ונטרול פריטי אמל"ח וחפצים חשודים, חיפוש אחר אמל"ח ומעצרים, איסוף ממצאים ע"י חוקרי המז"פ בזירות ועוד.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח