חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

התאונה הקטלנית בדרום: בן 25 נהרג, פצוע קשה פונה במסוק

בשעה 14:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 40 סמוך לצומת קוממיות. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת אשקלון וקריית גת פעלו בזירת התאונה לחילוץ שני לכודים והעבירו אותם להמשך טיפול של הצוותים הרפואיים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 25 שחולץ מהמשאית כשהוא ללא סימני חיים ופינו במסוק לבית החולים סורוקה גבר כבן 25 במצב קשה עם חבלות בבטן ובגפיים.

מפקד הכיבוי בזירה להב אילן עזרן סיפר כי "מדובר בתאונה קשה ובחילוץ מורכב והצוותים פועלים לחילוץ הלכוד מהמשאית כשלצערנו נקבע מותו. הלכוד הראשון חולץ והוא הועבר לטיפול רפואי. מדובר ב 2 משאיות שנראה כי הפכו למקשה אחת ולכן הדבר מקשה על פעולות החילוץ במקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיקית מד"א הדר נעמן סיפרה: "מדובר בתאונת חזית-אחור קשה מאוד בין 2 משאית. נהג המשאית והנוסע שהיה איתו נלכדו בקבינה. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לנהג המשאית טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה במצב קשה מאוד במסוק צבאי לבי"ח סורוקה. הנוסע שהיה לצידו במשאית היה מחוסר הכרה וחולץ במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל היא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

דולב מרציאנו חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בתאונה עם מעורבות שתי משאיות כשבאחת מהן היו שני לכודים – ביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום צוותי כיבוי שהגיעו למקום וחילצו פצוע בינוני עד קשה ואת גופת ההרוג שלמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר: "התקבל דיווח אודות תאונת דרכים קשה בין שתי משאיות בכביש 40 קוממיות לכיוון צומת פלוגות. כוחות משטרה במקום וכביש 40 קוממיות- פלוגות נסגר לתנועה בשלב זה לטובת טיפול בתאונה. מפרטים ראשוניים שידועים בשלב זה, מדובר בתאונה חזית-אחור וכתוצאה מהתאונה ישנם מספר נפגעים ביניהם הרוג ופצוע אנוש. מומלץ לציבור הנהגים לבחור בדרכים חלופיות."

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button