מבזקיםתנועה ותחבורה

תייר מאנגליה נתפס נוהג במהירות 178 קמ"ש ונקנס ב-1,500 ש"ח

המשטרה תפסה תייר שנסע במהירות 178 קמ"ש, בהליך מהיר בימ"ש פסק פסילה לשנה וחצי וקנס 1500 ₪

אתמול (שלישי) במהלך פעילות אכיפה נגד עבירות המהירות הגורמות לתאונות דרכים קשות, התמקם שוטר אגף התנועה בכביש 90 אזור שבין חצבה לצומת הערבה במטרה לאתר נהגים המסכנים את משתמשי הדרך ונוהגים במהירויות חריגות.

כאמור, במהלך הפעילות נקלט במכשיר ה"דבורה" (מכשיר למדידת מהירות) רכב שנע במהירות חריגה של 178 קמ"ש (90 קמ"ש), מיד השוטר ביצע עצירה של הרכב ובבדיקה נמצא, הנהג בן 25 תייר תושב אנגליה נמצא מספר ימים בארץ ומחר אמור לטוס חזרה לאנגליה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עקב דחיפות העניין, הנהג הובא באמצעות יחידת תביעות התעבורה של משטרת ישראל בפני בימ"ש השלום לתעבורה בבאר שבע, עם כתב אישום באותו היום בגין עבירה המהירות.

בימ"ש שגזר את דינו במקום כתב בהכרעת הדין, "אני סבור כי בנסיבות של תיירים המבצעים עבירות תנועה בישראל נכון וצריך לנהוג כפי שנהגה המשטרה בהבאתם להליך מהיר בפני שופט…". "לגופה של פרשה, נהג הנאשם רכב בשטח ישראל במהירות גבוהה מאוד אשר יצרה בהכרח סכנה לנאשם עצמו ולכל משתמשי הדרך".
"לפיכך, הנני דן את הנאשם לעונשים הבאים:" קנס בסך 1,500 ₪ ופסילת רישיון הנהיגה לתקופה של 18 חודשים מהיום.

במשטרה ציינו כי פעילות נחושה של כלל מערכי המשטרה העוסקים באכיפת החוק והבאת הנהג לדין, מיצו את הדין עד תום, תוך סגירת מעגל עם יחידת תביעות התעבורה והמחשת ההרתעה באופן מידי כלפי הנהג.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button