חדשות הארץמבזקים

נערה נדקרה בארמון הנציב בירושלים, כל כיווני החקירה נבדקים

הבוקר (רביעי) בשעה 06:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על נערה כבת 15 עם פציעה בדירה ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שערי צדק כשהיא במצב קל, בהכרה מלאה עם פציעות בפלג גופה העליון.

הפראמדיקים של מד"א משה בניטה ואילן גור ארי סיפרו: "כשהגענו למקום, נכנסנו לתוך דירה וראינו נערה כבת 15 בהכרה מלאה ונסערת. היא הייתה עם מספר פציעות בפלג גופה העליון וסיפרה שהותקפה כשהייתה ברחוב. הענקנו לה טיפול רפואי, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח תוך כדי המשך טיפול כשמצבה קל ויציב."

מבית החולים שערי צדק נמסר כי "ליחידת הטראומה פונתה לפני מספר דקות צעירה בת 14 מארוע הדקירה בארמון הנציב. במצב קל ובהכרה. סובלת מדקירה בצואר וביד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר כי "מדובר בצעירה שדווחה כי ככל הנראה אדם שאינה מכירה תקף אותה בסמוך לביתה שבארמון הנציב, באמצעות חפץ חד, והיא פונתה במצב קל על ידי מד"א. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וחוקרי המשטרה נמצאים יחד עם הצעירה בבית החולים."

עוד נמסר כי "בשלב זה, נמשכים מאמצי החקירה בכלל המישורים ובמקביל לסריקות שנערכות אחר החשוד, משטרת ישראל תגברה את פעילותה בשכונת ארמון הנציב וסביב מוסדות החינוך. בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים."

ארכיון. צילום: דוברות מד"א
Back to top button