חדשות הארץמבזקים

לבני: "המדינה היהודית נמצאת בסכנה בגלל קבוצה קיצונית"

יו"ר התנועה ציפי לבני: זה לא זמן לקריצות, שתיקות או נימוסים – זמן למנהיגות שמוכנה לקום ולהילחם, זמן לקרב על חייה של מדינת ישראל; שיקראו לנו איך שרוצים – שמאל, ימין או מרכז – אנחנו לא ניבהל, לא נתחפש וננצח;

יו"ר התנועה ציפי לבני נאמה היום (שלישי) בכנס התנועה הקיבוצית שמתקיים בים המלח. בנאומה אמרה לבני כי "אין אדם בישראל, אין ראש ממשלה בישראל שיש לו זכות להרוס את כל מה שבנינו כאן לצרכים האישיים שלו. זה מה שהוא עושה בפריים טיים."

לבני הוסיפה כי "המלחמה האמיתית היום היא לא נגד אויבים מבחוץ, המדינה היהודית נמצאת בסכנה בגלל קבוצה קיצונית שהשתלטה על ראש הממשלה ומובילה אותנו למצב שבו ישראל תפסיק להיות יהודית ודמוקרטית. קבוצה שמובילה את המדינה לסיפוח השטחים, לרוב ערבי ולהרס יסודות הדמוקרטיה בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זה לא זמן לקריצות, שתיקות או נימוסים – זה זמן לקום ולהילחם, זמן למנהיגות שמוכנה להילחם, זמן לקרב על חייה של מדינת ישראל. נדרשת היום מנהיגות שמוכנה להילחם וציבור שמוכן להתגייס. אני מבקשת היום מכם לצאת לקרב על מה שאתם מאמינים בו, על מה שאנחנו מאמינים בו.

הווייז הלאומי שלנו הוא מגילת העצמאות שהממשלה קרעה לשניים: יהודית, דמוקרטית ובטוחה." אומרת לבני.

היא ציינה כי "נדרשת היפרדות מהפלשתינים: ״הרשות הפלשתינית הייתה רוצה לפתוח שיח עם ישראל אבל נתניהו מעדיף לשלם לחמאס ולתקוף את המתונים. מובילים אותנו למקום שבו לא תהיה כתובת אחרת מלבד החמאס אבל גם מול החמאס הם לא יודעים להתמודד.

ביטחון זה גם רגל מדינית וזו הרגל שחסרה לממשלה הזאת כי בוויז הלאומי שלהם היעד הוא סיפוח וההתנחלויות הן מכשול בדרך שלנו להיפרדות."

בסוף דבריה אמרה יו״ר התנועה כי "הפכו את המילים שלום ודמוקרטיה למילים גסות – אנחנו נחזיר אותן לשיח. הם יכולים לקרוא לנו איך שהם רוצים – שמאל, ימין איו מרכז – אנחנו לא ניבהל, לא נתחפש וננצח."

תגובה אחת

  1. מי זאת לבני?
    חיפשתי בכל המפלגות לאין כזו (בינתיים).
    הכוונה לציפורה הרקדנית המעופפת???

Back to top button