מבזקיםספורט

משחק בליגת העל לנשים בכדורסל פוצץ בשל קריאות גזעניות

אמש, (שני) הופסק משחק ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, בין קבוצת בני יהודה ציונטרוניקס תל אביב, לקבוצת מכבי רמת חן/בליך, 47 שניות לסיומו, לאחר שאוהד בני יהודה התפרץ למגרש, לקח את הכדור ובעט אותו לכיוון התקרה. לאחר מכן אף זרק כיסא.

יצויין כי זמן קצר קודם לכן קבוצת אוהדים של בני יהודה קראה קריאות גזעניות לשחקנית מרמת חן אלכנדריה הארדן כשקלעה זריקות עונשין. השופטים, שי מרון, ניר קרן ואסף אנגלברג, הודיעו שלא יחדשו את המשחק במידה וקומץ האוהדים לא יעזוב את האולם. לפתע פרץ לפרקט אוהד של בני יהודה שלקח את כדור המשחק מהמזכירות ובעט בו, ובזה תם המשחק. כאמור, המשחק יסתיים 47 שניות לסיום הזמן החוקי, בתוצאה 66:77 למכבי רמת חן/בליך.

"מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל מוקיעה בשאת נפש את האירוע האלים והגזעני, ומגנה כל תופעה של אלימות וגזענות באולמות הכדורסל. מדובר באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. על המשטרה לפעול ולמצות את הדין עם כלל המעורבים, לרבות קוראי הקריאות הגזעניות. המנהלת קוראת לכל הגורמים הרלוונטיים להגיב בחומרה ובמהירות על מנת להוקיע מקרבנו את כל מי שמבקש לפגוע בשחקניות, ובצוותי הקבוצות והמאמנים. לא ניתן לאפשר לאלימות להרים ראש באולמות הכדורסל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ציון סימנטוב, יו"ר בני יהודה צינטרוניקס הגיב: "אנו מצטערים מאד על ההתנהגות החריגה, יוצאת הדופן שהתרחשה אמש במשחקה הביתי שלנו נגד מכבי רמת חן/בליך. אנו רואים זאת בחומרה רבה ומוקיעים זאת. המעשה אינו ראוי וכולי תקווה שבעתיד, כמו בכל שנותיה של בני יהודה נמשיך לשמור על הגינות ורוח הספורט"

קבוצת בני יהודה תועמד בפני ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל ביום חמישי הקרוב.

צפו באירוע באולם הכדורסל

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח