צרכנות

גרוסמן ניהול פרויקטים בניהולו של יאן גרוסמן

במדינת ישראל הקטנה אנו מוקפים בפרויקטים לבנייה בכל עת. שם יש צורך לחזק מבנה במט ליפול, ופה מוקם פרויקט חדש שרק מחכה לאכלס את הדיירים החדשים שלו. על מנת שהפרויקט ייצא אל הפועל, יש צורך בתכנון רב. לפיכך, חשוב לעבוד עם חברה מקצועית בתחום אשר יכולה ללוות את הפרויקט מתכנונו ועד הוצאתו אל הפועל.

מקימים פרויקטים עם גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ

גרוסמן ניהול פרויקטים בניהולו של יאן גרוסמן היא חברה מקצועית האחראית על הקמתם של פרויקטים איכותיים בארץ. יאן גרוסמן הוא מהנדס מיומן ומנוסה המכיר היטב את שוק הנדל"ן. יאן גרוסמן והצוות המקצועי של החברה עושים כל שביכולתם על מנת להוציא לאור את הפרויקטים הגדולים והאיכותיים ביותר. גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ אחראית על מגוון רחב של פרויקטים שכדאי להכיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גינדי תל אביב

מתחם מגורים משובח זה הוא מבין הבניינים המפוארים יותר באזור. המתחם נמצא ברחובות החשמונאים-קרליבך, והוא נבנה על ידי סטנדרטים מחמירים המתייחסים למגוון רחב של תחומים – עיצוב פנים, אדריכלות, בנייה מדויקת, יוקרה ואיכות. כל המסתכל בבניין זה יודע שהושקעו בו מאמצים רבים, והוא אכן יוצר רושם רב על הסובבים. החברה נצמדה לקריטריונים המדויקים ביותר, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

מגדל אמות אטריום

זהו מגדל משרדים רב עוצמה אשר מתנשא לגובה של 158 מטרים. הוא נבנה בהקפדה מדוקדקת תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. עיצובו נלקח מבניין הטלוויזיה הסיני בבייג'ינג, וניתן לזהות אותו בקלות על ידי הבליטה הזיזית שלו. מגדל האטריום הוא מגדל יוקרתי. כל אחד מבין המשרדים השוכנים בו מגיע לגובה של כ-3.8 מטרים, והחללים המצויים בתוך המשרדים האלה מרווחים ומעניקים תחושה של מרחב. מגדל אמות אטריום הוא מגדל מרכזי שלא ניתן להחמיץ אם מבקרים בבורסת היהלומים הגדולה של רמת גן.

מרכז עזריאלי שבחולון

בכניסה לחולון ניתן להבחין במרכז עזריאלי המרשים. הוא צמוד למחלף חולון ומתפרש על פני שטח של 220,000 מטר מרובע. בתוך המרכז אפשר למצוא 4 בנייני משרדים המספקים מענה לבתי עסק שונים. וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר את הקניון הגדול הכולל בתי קפה, גינות ירוקות ושדרה ארוכה של חנויות ומסעדות לתפארת.

מגדל צ'מפיון מוטורס

מגדל צ'מפיון מוטורס הוא גורד שחקים מרשים המתנשא לגובה של 160 מטרים. ניתן להבחין במגדל זה מרחוק מרחוב ששת הימים הנמצא בבני ברק. מגדל זה כולל 40 קומות של משרדים אשר נבנו בכל הסטנדרטים ההכרחיים. השטח של כל קומה וקומה הוא 1,600 מטר מרובע. מדובר בפרויקט מקיף הכולל 6 מפלסי חנייה למבקרים, חנויות בוטיק וכמובן עיצוב מרשים ומרווח המאפשר כניסה של אור למקום ותשתיות חדשות.

מגדלי YOO

מגדלי YOO הם שני מגדלים המיועדים למגורים וצורתם גלילית. מגדלים אלה ניצבים על פני שטח של 9 דונמים ומצויים בצד הצפוני של פארק צמרת שבתל אביב. את המגדלים האלה תכננו האדריכלים פיליפ סטארק והמשרדים של יסקי מור. גם גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ לקחה חלק ניכר בתכנונם של הפרויקטים. המגדלים המפוארים כוללים את מיטב ההטבות לדיירים: לובי מעוצב, בריכת שחייה, מועדון לדיירים, ספא ועוד.

 

מגדל W

גורד השחקים מגדל W הוא מגדל גבוה אשר ממוקם בשכונת פארק צמרת התל אביבית. זהו מגדל מרכזי הנוח להגעה מכל מקום. כאשר סיימו לבנות אותו, היה מגדל W המגדל הגבוה ביותר בארץ אשר נועד למטרות מגורים. מגדל זה הוא סמלה של היוקרה ובו גרים ידוענים רבים בישראל.

תמ"א 38 בפיקוח פרויקטים עם גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ

תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית שנועדה לחזק את המבנים מפני רעידת אדמה חזקה. כידוע, את מדינת ישראל פוקדת רעידה חזקה בכל 100 שנים בקירוב, בשל קרבתה של הארץ לשבר הסורי-אפריקני. רעידת אדמה בעוצמה של כ-6.5 בסולם ריכטר עלולה לזרות הרס וחורבן רב – למוטט מבנים ולהביא לפגיעות בנפש. כדי להתגונן מפני רעידת האדמה וכן מפני זעזועים שונים כמו טילים, חשוב לחזק מבנים שנבנו לפני 1975, כלומר, לפני שיצא התקן המחייב להתאמת המבנים לרעידת אדמה. על כן, פרויקטים שונים בארץ, וביניהם גם גרוסמן ניהול פרויקטים, יוצאים כדי להגן על התושבים.

במסגרת תמ"א 38 ניתן לחזק את המבנים בדרכים שונות. ראשית, קיימת אפשרות להוסיף מעלית אשר תשמש את התושבים. שנית, ניתן להוסיף מקומות חניה, כך שהתושבים לא יצטרכו לחפש היכן לחנות מחוץ לביתם, ויוכלו לחנות בנחת במגרש החניה שהוקם במיוחד עבורם. נוסף על כך, ניתן להוסיף לכל דירה ממ"ד, כך שאפשר יהיה לברוח אליו בזמן רעידת האדמה או מתקפת טילים. ולבסוף, קיימת אפשרות להתקין מרפסת שמש לרווחתם של הדיירים. מעבר לכך, מרפסת זו מעלה את הערך של הדירה וניתן להשכיר או למכור אותה במחיר גבוה יותר.

השאלות שכדאי לשאול כאשר מתכננים פרויקט בנייה

כאמור, תכנון פרויקט בנייה אינו עניין של מה בכך. אם אתם מעוניינים לערוך פרויקט בנייה, דאגו לבחור את החברה המתאימה לכם. היפגשו עם נציגי החברה באופן אישי ובחנו את שירותיה של החברה מקרוב. כדי להחליט אם החברה מתאימה לכם, כדאי לשאול כמה שאלות חשובות:

  • באילו סוגי בנייה עוסקת החברה? תכנון וביצוע? תמ"א 38?
  • האם המחיר שמציעה החברה כולל גם תכנון מקדים, היתרי בנייה וביצוע?
  • כמה זמן ייקח להשלים את פרויקט הבנייה.
  • האם הפרויקטים עומדים בתקנים של ISO 9001?
  • האם לחברה יש אחריות על תיקונים ובעיות בסיום הבנייה?

אם אתם מעוניינים לדעת פרטים נוספים, תוכלו לפנות לחברת גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ ולהתרשם מהמקצועיות.

מנהלים פרויקט בנייה עם גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ

סוד ההצלחה של גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן הוא תכנון וניהול נכון של כל פרויקט בנייה הנכנס תחת חסותה של החברה המקצועית. כל פרויקט מתחיל בתכנון נכון ומדוקדק הכולל התייעצות עם מומחים כמו מהנדסים, מעצבי פנים, אדריכלים וכדומה. לאחר מכן מועברת הטיוטה של התכנון לוועדות הרלוונטיות כדי לקבל את כל האישורים הנחוצים. לאחר שהוועדות נותנות אור ירוק, אפשר לצאת לדרך ולהתחיל במלאכת הבנייה. כל שלב ושלב של הבנייה נמצא בפיקוח תמידי, והצוות המקצועי יודע לפתור תקלות כשהן מתרחשות בדרך. הקבלנים ועובדי השטח עושים כל שביכולתם כדי להגיע לדיוק המושלם שבנייה (שאנו רואים רבות בפרויקטים של גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ), ובסופו של דבר לספק את העבודה המוגמרת.

כיצד משרדים מרווחים תורמים לתפוקת העובדים?

ראינו כבר שבין הפרויקטים הגדולים של גרוסמן ניהול פרויקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן ניתן להבחין בפרויקטים רבים הכוללים משרדים מרווחים. עובדים לא מעטים מנסים להתקבל לראיונות עבודה יוקרתיים ובלבד כדי לעבוד במשרדים אלה. ואכן, כשהעובד נמצא במשרד מרווח הוא יכול ליהנות מהפסקת צהריים איכותית וממרחב פרטי משלו. הבריזה הקלה המגיעה מן החלונות ואורה התמידי של השמש מספקים את תנאי העבודה הטובים והאיכותיים ביותר, כך שכל עובד יכול לעבוד בנחת וברווחה. מעבר לכך, בעלי עסקים ועובדים כאחד הנמצאים במקומות יוקרתיים כאלה, לא יהססו להתפאר בכך באוזני חבריהם ובפי כל מי שמעוניין לשמוע על המקום המפואר שבו הם עובדים.

לאתר החברה https://www.grosman.co.il

Back to top button