חדשות הארץמבזקים

"לא רוצה מתנה ליום הולדתי": ליאור דיין מגייס תרומות לקרן החדשה

ליאור דיין מגייס תרומות לקרן החדשה. בהודעה שפרסם כתב דיין, "ביום הולדתי הקרב ובא (ב-17 במרץ למקרה שרוצה לשלוח לי ברכה) אינני מעוניין בשום מתנה שתוענק לי, במקום זאת אני מבקש ממך לתרום לקרן החדשה לישראל, כמה שנראה לך לנכון. זו תהיה מתנת יום ההולדת הטובה ביותר שאוכל לבקש."

הוא ציין כי "במשך ארבעים השנים האחרונות הקרן השקיעה 300 מיליון דולר בכמעט כל מגזר בחברה הישראלית; אין אף תחום חברתי בישראל שנזנח מעבודתה. איך אני יודע את כל זה? האמת היא שאת התודה אני חייב לבנימין נתניהו."

הוא הסביר כי "אי שם בתחילת אפריל, כשאיבתו של רוה"מ כלפי הקרן החדשה לישראל עלתה שלב והוא הודיע כי תוקם וועדה פרלמנטרית שתחקור את פעילות הקרן, החלטתי שאני מוכרח לבדוק בעצמי מהי הקרן החדשה לישראל. נכנסתי לאתר הקרן ולהפתעתי גיליתי שלא רק שהקרן אינה ארגון חתרני, כפי שהגדיר אותה ראש הממשלה, אלא שלמעשה היא הארגון החשוב ביותר לחברה האזרחית ולדמוקרטיה בישראל כיום. הדבר הבא שעשיתי היה להקליק על כפתור התרומה באתר ולתרום לקרן החדשה לישראל, ולקראת סוף השנה האזרחית – אני מקווה שתבחר/י לעשות כמוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי דיין, "ככל שאדם יטרח להכיר יותר את פעילות הקרן הוא יגלה שארגונים "מפחידים" כמו "בצלם" הם רק טיפה בים הארגונים הפועלים לטובת מדינה שוויונית, צודקת, ערכית ומוסרית שבהם הקרן משקיעה. אני מדבר על "הקשת הדמוקרטית" ו"נשות הכותל" ו"קו לעובד" ו"האגודה לזכויות האזרח בישראל" ו"אחותי" ו"הפורום לדיור ציבורי" וזה רק על קצה המזלג.

ואם כבר נגענו בנקודה של "בצלם" אז אני מוכרח לומר שמעבר לכך שאני סבור שהארגון הזה הוא אחד הכלים המועילים שיכולים להיות לצה"ל, מדובר בארגון שסבתי בת ה-101, רות דיין, נמנית עם חברי המועצה שלו, ואני לא נוטה לזלזל בדעתו של אדם שהגיע לגיל הזה, במיוחד לא אם זו גם סבתא שהמילה נתינה ועזרה מתגמדות לעומתה. סבתי שהיא בעצמה האלטרואיזם בצורתו הטהורה ביותר."

לסיכום אמר כי "הפרדוקס הגדול הוא שרבים מתומכי נתניהו נעזרים ונתמכים ע"י ארגונים שאת קיומם הם חייבים לקרן, אבל נעזוב את זה, מאחר ומדינת ישראל היא מדינה עתירת פרדוקסים ואין טעם להיטפל לפרדוקס אחד מני רבים. הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות כרגע הוא לחזק את הקרן החדשה לישראל."

ליאור דיין. צילום: מתוך פייסבוק

7 תגובות

  1. מצביעי נתניהו יקרים, נודה לכם אם תשתמשו בקללות קצת יותר יצירתיות.
    אתם משעממים את האלימות שהולידה אתכם.

  2. אתם צריכים לסנן תגובות אלימות ומשמיצות המשתמשות במילים גסות, קללות והשפלה. ולפרסם רק תגובות ענייניות לכתבה. תגובות שלא משתמשות בשפה אלימה, גסה ומופקרת. זו תהיה תרומתכם הצנועה למצב רוחו של העם.

  3. הנה עןד בן זונה משושלת דיין כמו ההומו הבוגד השמאלני אביב גפן והאבא הנרקומן שלו יהונתן הבוגד גפן ,, ליאור דיין הזבל אן הסמים לא יהרגו אותך אז בסוף הפה המסריח שלך יביא עליך קלון ,,, בן זונה בוגד , אבח לפחות תגחה לציבור איםה הסבא שלך משה דיין החביא את כל אוצרות המדינה שהוא שדד וכל מה שהוא גנב מאתרים ארכאולוגים לאורך הקרירה הצבאית שלו ,,,, בטוח יש לך כמה ענתיקות גנובות שתיכף יבואו לחקור אותך עליהם

  4. ליאור החמוד, מזל טוב,ובלי שום קשר שתדע שסבתא שלי יותר חכמה מסבתא שלך

  5. ליאור דיין חתיכת בוגד אידיוט ומחורבן , הלוואי שתמות , זאת ברכתנו ליום הולדתך !!!!!!!

Back to top button