מבזקיםסרטוניםתנועה ותחבורה

אלפי דוחות תנועה נרשמו השבוע, צפו במבצע המשטרתי בדרום

במהלך השבוע האחרון בוצעה פעילות אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים. במסגרת הפעילות אגף התנועה מבצע אכיפה בניידות גלויות וסמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים במטרה לאתר פורעי חוק, להגביר ככל שניתן את ביטחון ציבור משתמשי הדרך ולצמצם את הנפגעים ותאונות הדרכים בכבישים.

בפעילות נחושה ומאומצת נרשמו למעלה מ-5,400 דו"חות תנועה לנהגים שביצעו עבירות, תוך מיקוד בעבירות שצוינו בדגש לכבישי המיקוד שנקבעו עפ"י מחקר של מחלקת המחקר ופיתוח של אגף התנועה.

במהלך הפעילות, נתפסו למעלה מ-1,600 נהגים שהשתמשו בטלפון נייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית. נגד נהגי משאיות נרשמו כ-450 דו"חות תנועה, בגין עבירות ליקוי בטיחות, מטען ייתר ועוד. נפסל רישיון הנהיגה של 23 נהגים למשך 30 ימים בגין עבירות תנועה חמורות שביצעו.27 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים ונגררו למגרש האחסנה של משטרת ישראל. ונרשמו דו"חות ליותר מ-500 נהגים שתועדו באמצעות המצלמות הטקטיות ומצלמות סטילס מבצעים עבירות תנועה שונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרת ישראל ציינו כי האכיפה הנחושה תימשך כל העת, על מנת להרתיע את הנהגים ולהשפיע ככל שניתן על תרבות הנהיגה במטרה לצמצם את הקטל בכבישים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שלשום (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמת, נפרסו עשרות שוטרים וניידות בכבישי הדרום, במטרה לאכוף עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש הגורמות לתאונות הדרכים.

מיקוד האכיפה ופריסת הכוחות בשטח, התבצעו בכבישים הבינעירוניים 4,35,31,25,90,6 שבאזור הדרום.

במסגרת המלחמה בקטל בכבישים וכחלק ממדיניות אכיפה יצירתית, ניתן דגש לאכיפה סמויה שלוותה בשוטרים לבושים בגדים אזרחים וניידות סמויות המונות כיום כ 40% מצי כלי הרכב באגף התנועה.

המטרה: להרתיע את הנהגים ולאתר פורעי חוק וכן, לשמור על חיי ציבור הנהגים הנורמטיבי שומרי החוק.

השוטרים מוקמו בתצפיות ובנקודות אסטרטגיות וצוידו במצלמות, שבאמצעותן תועדו נהגים המבצעים עבירות המסכנות את משתמשי הדרך.

בפעילות זו נרשמו בסה"כ כ -180 דו"חות תנועה. נתפסו למעלה מ 100 נהגים שעשו שימוש בנייד בזמן נהיגה ונגדם נרשמו דו"חות בהתאם, 5 נהגים נתפסו נוהגים במהירות מופרזת, 6 נהגים תועדו באמצעות מצלמות סטילס מבצעים עבירות, רישיון המהיגה של נהג אחד נפסל בגין עבירה חמורה שביצע.

"מטרת הפעילות היא הרתעה ויצירת שינוי בתרבות הנהיגה, תוך אכיפה לא שיגרתית על מנת להגביר את הביטחון בכבישים" ציינו במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח