חדשות הארץמבזקים

נתניהו: פועלים נגד ההתבססות האיראנית בתקיפות כולל בימים אלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) בטקס סיום קורס טיס, "מסדר כנפיים", בבסיס בחצרים: "לפני כמה ימים ביקרתי במפעלי התעשייה האווירית. הם מפתחים יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת במזרח התיכון, ואני אומר לכם שאת חלקן אין לאף מדינה אחרת בעולם. זה כולל מערכות נשק, מערכות הגנה, טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום ולכל מטרה. בתולדות המזרח התיכון מעולם לא הייתה פעילות אווירית בהיקף כזה. כלי טיס עולים ויורדים, ממריאים ונוחתים מגיעים לזירות קרובות וגם לזירות רחוקות, רחוקות מאוד."

"בוגרי הקורס, יש לכם משימה אחת" אמר ראש הממשלה, "להגן על המולדת ולנצח במלחמה. ההגנה על המולדת מתחילה בקטיעת איומים גדולים באיבם. איננו מוכנים להשלים עם ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה שמכוונת נגדנו. אנו פועלים נגדה בתקיפות וברציפות כולל בימים אלה. אמרתי שלא נרתע לעשות ככל שנידרש. ובכן, אנחנו נדרשים ואנו עושים. החלטת הנשיא טראמפ להוציא את החיילים האמריקנים מסוריה לא משנה את מדיניותנו. אנו עומדים איתן על הקווים האדומים שלנו בסוריה ובכל מקום אחר."

צילום: אריאל חרמוני/ משרד הביטחון

נתניהו הוסיף כי "כחלק מסיכול האיומים אנחנו ממשיכים במבצע ״מגן צפוני״ בגבולנו עם לבנון. אתמול סיירתי בקו עם הרמטכ״ל, אלוף הפיקוד ועם חברי הקבינט. ראיתי את העבודה המצוינת שנעשית שם. אנחנו מחסלים את מנהרות הטרור של החיזבאללה בזו אחר זו. הם חושבים לייצר כלי משחית נגדנו ואנחנו יכולים להם בתחבולה, בתעוזה ובנחישות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני/ משרד הביטחון

תגובה אחת

  1. כל הכבוד למסיימי קורס הטייס לדורותיהם ; תחושת הביטחון שמעניקים לתושבי מדינת ישראל , יחודית , ומעוררת הערצה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח